Radionica: ´Tko je to u ogledalu?´

Centar za poremećaje hranjenja BEA poziva studentice i studente na sudjelovanje u radionicama o medijskoj pismenosti, u sklopu programa prevencije poremećaja hranjenja „Tko je to u ogledalu?“.

Radionica ´Tko je u ogledalu´

Sudjelovanje u radionicama je besplatno. Za prijavu je potrebno poslati motivacijsko pismo i CV na: info@centarbea.hr do 30.travnja 2014.
Radionice se održavaju u svibnju, tri subote za redom (10, 17.i 24.5.2014) od 11:30 – 13:30 na adresi Ribnjak 36.

RADIONICE „Tko je to u ogledalu?“- obrađuju sadržaje koji se tiču oblikovanja ženskog identiteta, stjecanja samopouzdanja, razbijanja medijskih stereotipa o ženskoj ljepoti, poboljšanja prehrambenih navika, razvijanja pozitivnog odnosa prema svome tijelu i dr. Projekt je dobio pozitivno mišljenje Agencije za odgoj i obrazovanje pri Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa RH. Projekt je predstavljen na Kongresu Društva za prevencijska istraživanja u Lisabonu, prosinac 2011.

ISTRAŽIVANJE REZULTATA – pokazalo je visoku učinkovitost programa „Tko je to u ogledalu?“. Polaznice nakon sudjelovanja u radionicama imaju u statistički značajnoj mjeri više samopouzdanje, pridaju manje važnosti mršavosti za kvalitetan život te značajno manje upražnjavaju ponašanja rizična za razvoj poremećaja prehrane (samoizazvano povraćanje, zloupotreba laksativa, držanje drastičnih dijeta, opsesivno vježbanje, svakodnevno vaganje).

Radionice o medijskoj pismenosti za studente/studentice

Teme radionica:

1. Kratka povijest ženskog pitanja – uvod u stereotipizaciju žena u medijima

2. Vizualna kultura i svakodnevni život – osnove medijske pismenosti

3. Mediji, konzumerizam i “mitologija ljepote” – rodni aspekti medijske pismenosti

U radionicama ćemo se baviti medijskom prezentacijom ženskog tijela i objektivizacijom ženskog tijela u komercijalne svrhe, te utjecajem nametanja „savršenstva“ i ekstremne mršavosti kao ideala ljepote na razvoj slike o sebi djevojčica i žena. Potaknut ćemo kritičko mišljenje i razvoj medijske pismenosti kako bismo razumjeli tko, kome i zašto šalje takvu medijsku poruku.

Pročitajte više na: Radionice.info