Osvojite stipendije u vrijednosti 51.500,00 kn

posao.hr u suradnji sa Institutom za menadžment svojim korisnicima nudi mogućnost dobivanja vrijednih stipendija po vlastitom izboru.

Budući da posao.hr već godinama pomaže svojim korisnicima pronaći novi ili bolji posao, u suradnji sa Institutom za menadžment odlučio je dodijeliti 5 stipendija u iznosu od 51.500,00 kn. Cilj ovog natječaja je omogućiti posloprimcima da steknu nova znanja i iskustva, da postanu konkurentniji na tržištu rada te lakše pronađu posao.

Stipendije se dodjeljuju za slijedeće programe voditelja marketinga, knjigovođu, copywritera, financijskog analitičara, voditelja ljudskih potencijala, prodaje, kontrolinga, voditelja ureda ili voditelja projekata za EU fondove. Nakon položenog ispita zvanje se upisuje u radnu knjižicu.

Predavanja su interaktivna, popraćena primjerima iz prakse, a održavaju se 2 puta tjedno u popodnevnim satima. Predavači su iskusni stručnjaci iz poslovnog svijeta koji s polaznicima rješavaju izazove s kojima se mogu susresti u svakodnevnom poslu.

Kako sudjelovati?

Da biste sudjelovali u projektu, sve zainteresirane osobe moraju se registirati na portalu posao.hr (ako već to nisu učinile, registrirati se mogu ovdje) te ovdje ispunite formular u kojem ćete svojim riječima na najbolji način opisati zašto biste baš vi trebali dobiti stipendiju. Dodijelit će se jedna puna stipendija u vrijednosti od 16 700 kuna te još četiri polovične stipendije u vrijednosti do 8 700 kn.

Svako ulaganje u vlastito obrazovanje, stvaranje novih kompetencija i vještina dobre su za posloprimce jer im povećavaju konkurentnost na tržištu rada i otvaraju im nove mogućnosti. Svaka dodatna edukacija može biti prednost i istaknuti posloprimca od ostalih kandidata.

Natječaj traje od 01. do 15. 02.2012., a dobitnici će biti proglašeni 22. veljače.

Sve dodatne informacije o programima, rasporedu i stipendiji možete dobiti u Institutu za menadžment, Draškovićeva 55, na 01 7899 700 ili na info@izm.hr.

Prijava za sudjelovanje u natječaju za dodjelu stipendija.