Kontakt podaci

Mirakul d.o.o.

Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31 000 Osijek

Tel: +385 31 629 616
Mob: +385 91 333 77 95

E-mail: edukacija@mirakul.hr
Web: www.mirakul.hr

O ustanovi

Transformacija kompanije - reorganizacija i programi restrukturiranja

Trajanje:

12. lipnja 2015.

Mjesto održavanja:

Zagreb, FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold, Zagreb

U ovom interaktivnom seminaru bit će riječ o složenim i senzibilnim procesima restrukturiranja kompanija, strateškog planiranja u ljudskim resursima te izazovima operativnog izvršenja strateških planova u uvjetima padajućih tržišta, ali i u kriznim situacijama uopće.

Napose će biti riječi o procesima prilagođavanja tvrtaka uvjetima negativnih tržišnih okolnosti, kolektivnim pregovaranjima, procesima zbrinjavanja, organizacijskim promjenama, modelima optimizacije  te povećanja produktivnosti. Kroz konkretne primjere i panel diskusije govorit će se o konkretnim primjerima transformacija kompanija koje su kroz složene postupke restrukturiranja i promjene organizacijske kulture postale konkurentnije i uspješnije.

Seminar je namijenjen onima koji žele naučiti više o strateškoj ulozi Ljudskih resursa u tvrtkama, o delikatnosti procesa kojima ljudski resursi upravljanju, kao i posljedicama koje ti procesi imaju na održivo poslovanje tvrtke. Sadržaj je temeljen prvenstveno na konkretnim primjerima iz poslovne prakse, koji uz teorijski okvir omogućavaju strateško planiranje poslovanja poslovnog subjekta te poznavanje uloge Upravljanja ljudskim resursima u tim  procesima.

Sadržaj seminara:

  • Poslovanje tvrtke kroz prizmu internog i eksternog okružja
  • Uloga Ljudskih resursa u poslovanju tvrtke
  • Rezultati poslovanja i stvaranje dodane vrijednosti
  • Prepoznavanje potreba za restrukturiranjem
  • Izazovi definiranja plana restrukturiranja
  • Procesi reorganizacije i promjene organizacijske kulture
  • Procesi kolektivnog pregovaranja
  • Krizno upravljanje u kontekstu interne i eksterne komunikacije
  • Modeli povećanja produktivnosti
  • Proces reorganizacije tvrtke
  • Modeli promjene organizacijske kulture
  • Mjerenja produktivnosti
  • Mjerenje učinkovitosti cjelovite transformacije kompanije

Cilj seminara:
Cilj seminara je naglasiti stratešku ulogu HR-a u procesima upravlja kompanijom, a posebice u kriznim vremenima. Polaznici bi kroz konkretne poslovne slučajeve trebali naučiti prepoznati osnovne aspekte upravljanja tvrtkom te uloga HR u njima, te bi nadalje trebali detaljno proučiti koji su procesi unutar HR-a ključni za kvalitetno upravljanje tvrtkom u kriznim vremenima. Seminar će također kroz praktična iskustva približiti polaznicima metode optimizacije, kao i mjerenja produktivnosti te model povećanja iste unutar poslovnih subjekta. Detaljnije će se obraditi procesi reorganizacija, programa zbrinjavanja viška zaposlenika te proces promjene organizacijske kulture, a sve kao dio sveobuhvatnog procesa transformacije kompanije.

Predavač:
Igor Kovač
psiholog je po temeljnom obrazovanju, a posljednjih petnaestak godina intenzivno se bavi područjima upravljanja ljudskim resursima i sustavima poslovnog upravljanja. U Podravki je radio na uspostavljanju i oživotvorenju sustava neophodnih za suvremenu funkciju upravljanja ljudskim resursima (regrutacija i selekcija, razvoj zaposlenika, planiranje i razvoj karijere, managerska sukcesija, organizacijska kultura i klima). Od 2010. godine u ulozi direktora ljudskih resursa aktivno se bavi organizacijskim transformiranjem tvrtke ACG Lukaps, kroz provođenje dubinskih promjena u strukturi i načinu funkcioniranja kompanije. Aktivno je uključen u rad stručnih (HR centar) i strukovnih udruga (Hrvatska psihološka komora, Hrvatsko psihološko društvo) te je član programskog odbora HR summita, kao i ocjenjivačkog odbora nagrade Prometej za najboljeg HR managera, koja promovira izvrsnost na području upravljanja ljudskim potencijalima u Hrvatskoj.

Ciljna skupina polaznika:
Svi koji žele unaprijediti vještine upravljanja ljudskim resursima i postići efikasnost u strateškom upravljanju ljudskim resursima: strateški management, direktori poduzeća, poduzetnici, direktori ljudskih resursa, direktori strateškog planiranja, voditelji ljudskih resursa, voditelji planiranja i razvoja voditelji timova, voditelji projekata.

Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o  uspješno završenom seminaru.

Kotizacija:
Redovna cijena seminara iznosi 1.590,00 kn + PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za uplate do 3. lipnja iznosi 1.390,00 kn + PDV.

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.

Prijave:
Prijavu na seminar putem online obrasca možete izvršiti ovdje: Prijava
Prijavnicu s kompletnim opisom seminara u word formatu možete preuzeti ovdje: Prijavnica (.doc)

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...