Kontakt podaci

Poslovno učilište Filaks

Poslovno učilište Filaks
Gjure Szaba 4
10000 Zagreb

Mob: 091 5020 231
Fax: 01 4664 059

E-mail: elvira@filaks.hr
Web: www.filaks.hr

O ustanovi

Specijalist za oglašavanje i odnose s javnošću

Trajanje:

150 sati

Cijena:

16.000 kuna

Mjesto održavanja:

Črnomerec

Program usavršavanja Specijalist za oglašavanje i odnose s javnošću nastao je radi potrebe usavršavanja znanja i vještina osoba koje rade zahtjevan posao kreiranja uspješne marketinške strategije i integrirane marketinške komunikacije s potrošačima na turbulentnom tržištu.

Tržište i potrošači se iz dana u dan mijenjaju stoga je potrebno kontinuirano pratiti ta kretanja i usvajati svjetske trendove ponašanja potrošača.

Uloga zaposlenika u odjelima oglašavanja i odnosa s javnošću značajno se promijenila u posljednjih desetak godina i od osoba zaposlenih na ovom radnom mjestu očekivanja su sve veća. S jedne strane komuniciraju s klijentima agencije za tržišnu komunikaciju, a s druge strane trebaju kreirati marketinške programe koji će naići na odobravanje potrošača.

Promjene u mikro i makro okružju tu ulogu čine još težom, a marketinške strategije postaju sve kreativnije i složenije. Uspješni poslovni slučajevi koji su bili primjer učinkovite marketinške strategije ne mogu ostvariti iste rezultate u budućnosti, jer se razmišljanje potrošača mijenja nakon svake obavljene kupovine.

Zagušenost oglasnog prostora dovodi do problema u privlačenju pažnje potrošača i poduzeća sve teže uspijevaju zauzeti značajan položaj na tržištu i mislima potrošača.

Tko se može usavršavati?

Voditelj marketinga

Direktor marketinga

Zaposlenik u odjelu marketinga

Zaposlenik u agenciji za tržišne komunikacije (reklamnim agencijama)

Direktor malog poduzeća ili vlasnik obrta

Osobama koje se žele usavršiti u području oglašavanja i odnosa s javnošću.

Struktura programa / kolegiji:

Uvod u teoriju i politiku marketinga

Menadžment i vođenje

Integrirana marketinška komunikacija (naglasak na oglašavanje i odnose s javnošću)

Komunikacijske i prezentacijske vještine

Politika proizvoda/usluge i dizajn

Istraživanje tržišta

Ponašanje potrošača

Etika u integriranoj marketinškoj komunikaciji

Teme koje se obrađuju kroz analizu poslovnih slučaja, rad u grupama ili vođenu diskusiju:

Marketinško planiranje

Integrirani marketing

Izgradnja komunikacijske strategije i alati

Koncepcije oglašavanja

Implementacija i mjerenje efektivnosti kampanje

Razvoj odnosa s klijentima

Odnosi s medijima

Planiranje media miksa

Učinkovitost marketinške komunikacije

Eventi

Upravljanje projektima

Timski rad

Trendovi u oglašavanju

Trendovi u odnosima s javnošću

Odnos klijenta i reklamne agencije

Novinarstvo i mediji

Identitet i imidž organizacije i zaposlenika...

Informacije o programu u trajanju 150 sati:

Školarina: 16.000 kuna

Program je verificiran od Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa i upisuje se u radnu knjižicu.

Za upis 2 ili više polaznika iz iste tvrtke odobravamo posebne uvjete. Moguće plaćanje u ratama.

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...