Kontakt podaci

Mirakul d.o.o.

Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31 000 Osijek

Tel: +385 31 629 616
Mob: +385 91 333 77 95

E-mail: edukacija@mirakul.hr
Web: www.mirakul.hr

O ustanovi

Specijalist za marketing na društvenim mrežama

Trajanje:

19. travnja 2018. – 14. lipnja 2018.

Mjesto održavanja:

Zagreb, Kraš Auditorium, Ravnice 48

Plasirajući oglase koje želimo gledati, Google i Facebook stvorili su tržište vrijedno desetke milijardi dolara. Facebook postaje sve snažniji medij preko kojeg prikazuju svoje oglase stotinu puta dnevno, tisuću puta mjesečno – iz dana u dan, iz mjeseca u mjesec, a dobra stvar u svemu tome je što se rezultati i troškovi Facebook oglašavanja mogu pratiti i kontrolirati do najsitnijih detalja, do zadnjeg klika, impresije i lipe.

Bilo da poslujete u B2B okruženju ili se vaša tvrtka smatra B2C kompanijom – nastup u digitalnoj sferi, čiji su društvene mreže neizostavan dio – jednostavno morate čim prije osmisliti. Uz kvalitetan odnos s postojećim korisnicima te jednostavno i efikasno privlačenje novih korisnika ili kupaca, društvene mreže jedine omogućuju da se marketinški budžeti precizno usmjere prema potencijalnim kupcima i korisnicima te da u realnom vremenu pratite uspješnost postizanja zadanih ciljeva.

Tvrtka, brand ili pojedinac više ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama nego razmišljaju kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.

Specijalist za marketing na društvenim mrežama Akademija je koja će svojim polaznicima otvoriti vrata u svijet društvenih mreža objašnjavanjem svih zakonitosti koje vladaju na ovim relativno novim platformama, otkrivanjem tajni zanata kako bi po isteku akademije mogli maksimizirati svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da će samostalno obavljati te zadatke ili će ih provoditi u suradnji s profesionalcima zaposlenima u agencijama specijaliziranima za ovu djelatnost.

Pregled programa po modulima:

MODUL 1:

Osnove komunikacije na društvenim mrežama (19. - 20. travnja 2018.)

Predavačice: Ana Penović, Danela Žagar

MODUL 2:

Pisanje i kreiranje digitalne marketinške strategije (3. svibnja 2018.)

Predavač: Ivo Novak

MODUL 3:

Nagradne igre i natječaji na društvenim mrežama te krizna komunikacija (17. svibnja 2018.)

MODUL 4:

Content marketing na društvenim mrežama (17. svibnja 2018.)

MODUL 5:

Oglasne kampanje na društvenim mrežama (14. lipnja 2018.)

Predavač: Ivo Novak

Ciljna skupina polaznika:

Zaposlenici u marketinškim i komunikacijskim odjelima tvrtaka i institucija, zaposlenici marketinških i PR agencija, community manageri, diplomanti, mali i srednje veliki poduzetnici, komercijalisti koji žele nadograditi znanje i/ili steći nove vještine. Program je namijenjen i svima koji razmišljaju o karijeri Community managera, odnosno onima koji žele svoje znanje upotpuniti pravilima i kulturom komuniciranja na društvenim mrežama i pri tome zarađivati i širiti svoja poznanstva upravo kroz ovaj zabavan i dinamičan posao.

Program je također namijenjen polaznicima koji jesu ili nisu čuli za Facebook, Twitter, LinkedIn, blogove, Pinterest, YouTube, Tumblr, Foursquare, Instagram, HootSuite, Google+, kao i Facebook Ads, ROI, content marketing, Facebook aplikacije, hashtag, timeline, social media marketing.

Kotizacija:

Redovita cijena programa iznosi 6.500,00 + PDV.

Promotivna cijena za uplate do 4.travnja iznosi 5.900,00 + PDV.

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa.
Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta na redovitu cijenu programa, uz predočenje odgovarajućih potvrda.

Više o programu dostupno ovdje.          

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...