Kontakt podaci

Mirakul d.o.o.

Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31 000 Osijek

Tel: +385 31 629 616
Mob: +385 91 333 77 95

E-mail: edukacija@mirakul.hr
Web: www.mirakul.hr

O ustanovi

SMM – Marketing na društvenim mrežama

Trajanje:

26. i 27. studenoga 2015. godine

Mjesto održavanja:

Zagreb, FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold, Zagreb

Marketing na internetskim društvenim mrežama (Social Media Marketing – SMM) oblik je internetskog marketinga koji korisnicima društvenih mreža prenosi ciljanu marketinšku poruku. Svjetski su marketinški stručnjaci odavno prepoznali društvene mreže kao mjesta virtualnog susreta potencijalnih klijenata s porukama koje im se ciljano mogu slati. Tvrtke svojim svakodnevnim sudjelovanjem u aktivnostima na društvenim mrežama osnažuju svoj vizualni identitet, stvaraju povjerenje i bliskost, te aktivno komuniciraju s ostalim korisnicima, što u konačnici vodi do veće posjećenosti web stanice, boljeg smještaja na tražilicama, kao i do povjerenja kupaca.

Kako se snaći u tome, kako uspješno poslovati i kako od društvenih mreža napraviti moćnog saveznika naučit ćete na seminaru SMM - Marketing na društvenim mrežama.

Sadržaj seminara (26.studenog):

  • Digitalna prisutnost i digitalno okruženje
  • Web stranica - središte digitalne prisutnosti
  • Društvene mreže kao integralni dio marketinških i promotivnih aktivnosti
  • Uvod u društvene mreže
  • Upoznavanje sa zakonitostima komunikacije na društvenim mrežama
  • Kako odabrati pravu društvenu mrežu?
  • Velike društvene mreže: Facebook
  • Facebook: tko ga i kako koristi, prednosti i nedostaci (primjeri iz prakse)
  • Posao community managera - zaduženja i odgovornosti
  • Važnost poznavanja publike i aktivne komunikacije s njom
  • Velike društvene mreže: LinkedIn
  • LinkedIn: tko ga i kako koristi, prednosti i nedostaci (primjeri iz prakse)
  • Velike društvene mreže: YouTube
  • YouTube: tko ga i kako koristi, prednosti i nedostaci (primjeri iz prakse)
  • Velike društvene mreže: Google+
  • Google+: tko ga i kako koristi, prednosti i nedostaci (primjeri iz prakse)

Sadržaj seminara - radionica (27. studenog):

  • Kreiranje Facebook fan stranice
  • Upoznavanje sa sličnostima i razlikama pojedinih tipova fan stranica
  • Definiranje opcija koje fan stranicama stoje na raspolaganju
  • Pripremanje fan stranice za njenu objavu
  •  Osim Facebooka, polaznici će saznati tko i kako koristi LinkedIn, YouTube i Google+

Za učinkovito praćenje seminara i radionice potrebno je računalo.

Cilj seminara:
Polaznici ovog modula steći će uvid u važnost digitalne strategije kao temeljnih smjernica za djelovanje tvrtki u dinamičnom digitalnom okruženju kao i njen društveno-mrežni element. Modul je posvećen zakonitostima komunikacije na društvenim mrežama, a posebna pažnja posvetit će se onoj najpopularnijoj - Facebooku u čiju prezentaciju je uključena i radionica. Osim Facebooka, polaznici će saznati tko i kako koristi Twitter i Google+, koje su prednosti i nedostaci ovih platformi kao i dobri primjeri iz prakse. Upoznavanje s opsegom zaduženja, znanja i vještina community managera pružit će detaljnija saznanja o marketingu na društvenim mrežama.

Predavači:
Ana Penović
je suvlasnica tvrtke Jasno&Glasno, prvih deset profesionalnih godina posvetila je informatičkom novinarstvu te iz prvog reda promatrala razvoj telekomunikacijske i informatičke industrije koje danas na naš život, posao i zabavu utječu više no ijedna druga. Dvije godine nakon uspješnog lansiranja jedinog hrvatskog tehnološkog lifestyle magazina Plan B koji o važnosti weba, društvenih mreža i digitalne prisutnosti sustavno piše od 2007. naovamo, s Borisom Ličinom Borjom pokreće tvrtku Jasno&Glasno, prvu specijaliziranu community i content management agenciju. U protekle četiri godine Jasno&Glasno se etabliralo kao jedna od rijetkih domaćih tvrtaka koja uspješno osmišljava i brine se o cjelovitim digitalnim identitetima, te online prisutnosti niza uglednih domaćih i inozemnih kompanija.

Milica Cetinić je account direktorica u tvrtki Jasno&Glasno. Nakon završenog studija novinarstva, specijalizirala se za područje informacijskih i komunikacijskih tehnologija, te ekološke teme. Kao novinarka je surađivala s informatičkim magazinom PC Chip, telekomunikacijskim magazinom Moj Moby, a bila je glavna urednica naslovnice popularnog internetskog projekta MojBlog te urednica, novinarka i community managerica portala Zelena energija. Milica je o zelenim tehnologijama, ekološkoj problematici i energetskim temama pisala redovitu kolumnu u magazinu Plan B i u istoimenom web magazinu na tportalu. U proteklih desetak godina, Milica se bavila sustavnom promocijom iznimnih pojedinaca i projekata na hrvatskom i regionalnim online tržištima, a u posljednje četiri godine za klijente tvrtke Jasno&Glasno osmišljava i provodi cjelovite strategije digitalne prisutnosti - od komunikacijske i content strategije do strategije nastupa na društvenim mrežama. Edukacijom studenata, community managera, kao i djelatnika u marketinškim i komunikacijskim odjelima tvrtaka i institucija, Milica se bavi od 2010. godine.

Ciljna skupina polaznika:

Seminar i radionice namijenjene su osobama koje svoje poslovanje žele unaprijediti korištenjem društvenih mreža. Posebice se to odnosi na zaposlene u marketingu, prodaji, odnosima s klijetima ili servisnoj mreži. Čuli ste za Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, ali niste imali do sada ideju kako ih koristiti za unaprjeđenje poslovanja? Nakon seminara ćete sigurno znati kako napraviti najbolje za svoju tvrtku. Društvene mreže u Hrvatskoj koristi razmjerno malo tvrtaka, a prvi koji taj prostor prepoznaju, vjerojatno će najbolje proći. Banke i osiguravajuća društva tu su posebno slabo zastupljeni.

Računala nisu potrebna za učinkovito praćenje seminara. Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.

Kotizacija:
Redovna cijena seminara iznosi 2.290,00 kn + PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za uplate do 18. studenog iznosi 1.990,00 kn + PDV.

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.

Prijave:
Prijavu na seminar putem online obrasca možete izvršiti ovdje: Prijava
Prijavnicu s kompletnim opisom seminara u Word formatu možete preuzeti ovdje: Prijavnica

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...