Kontakt podaci

Mirakul d.o.o.

Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31 000 Osijek

Tel: +385 31 629 616
Mob: +385 91 333 77 95

E-mail: edukacija@mirakul.hr
Web: www.mirakul.hr

O ustanovi

Prodajne vještine - od osnovnih načela do zaključivanja prodaje

Trajanje:

13. ožujka 2015.

Mjesto održavanja:

Zagreb, FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold

Osnovna prodajna načela predstavljaju temelj prodajnog procesa i pripadaju neophodnim prodajnim znanjima i vještinama koje trebaju imati sve osobe vezane uz prodaju, bez obzira jesu li poduzetnici ili direktori, voditelji prodaje ili referenti i prodajno osoblje. Ovaj seminar omogućit će jačanje vaših prodajnih kompetencija za uspješno prepoznavanje prodajnih prilika, vođenje prodajnih situacija te zaključivanje prodaje. Izvrstan prodavač kontinuirano i gotovo svakodnevno treba ulagati u svoje znanje kako bi pratio dinamiku tržišta i bio konkurentan. Navike i potrebe krajnjih kupaca podliježu upravo tim promjenama pa ih je sve teže pratiti, zbog čega su potrebna napredna prodajna znanja kako bi prepoznali i iskoristili brojne prodajne prilike u svom okruženju.

Kroz seminar će polaznici dobiti strukturirana prodajna znanja i vještine koje će odmah isprobati i nadograditi u grupnom radu i snažnoj međusobnoj interakciji tijekom praktične radionice na kraju edukacijskog programa. Polaznici će tako moći već prvi idući dan kvalitetno primjenjivati usvojena znanja na svom radnom mjestu.

Sadržaj seminara:

  • Prezentacijske i komunikacijske vještine prodaje prodavača i proizvoda u praksi
  • Profil suvremenog uspješnog prodavača
  • Temeljna načela uspješne prodaje
  • Etape prodajnog procesa:
    1. Elementi pripreme za prodajni razgovor
    2. Ostavljanje dobrog prvog dojma i otvaranje prodajnog razgovora
    3. Analiza klijentovih potreba i situacije korištenjem prodajnog lijevka
    4. Opis proizvoda korištenjem argumentacije (značajka -  prednost - korist)
    5. Tehnike „prodajne prezentacije rješenja" kupčevih problema
    6. Najčešći prigovori u prodaji i kako ih riješiti
    7. Primjeri efikasnih metoda zaključivanja prodaje

Cilj seminara:
Prenijeti polazniku korisna, praktična i jednostavna načela izvrsne prodaje koja će moći pretvoriti u svoje prodajne rezultate i prodajne rezultate svoje organizacije. Iskušajte ih jer su korisna i zabavna. Davanjem korisnih i jednostavnih naputaka sadržaj seminara vodi polaznika kroz sedam etapa prodajnog procesa kako bi polaznik mogao komparirati i unaprijediti faze osobnog prodajnog procesa. Primjerom pokazati polazniku praktično korištenje svih faza prodajnog procesa i potom vježbati na praktičnim primjerima kako bi polaznik povećao broj zaključenih prodaja na svoje zadovoljstvo i zadovoljstvo tvrtke.

Metode rada:
Seminar će se sastojati od snažne interakcije između polaznika i predavača. Jezgrovita i jasna prezentacija obogaćena je velikim brojem praktičnih primjera i pripremljenih vježbi. Intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna će pažnja biti posvećena individualiziranom rješavanju konkretnih prodajnih primjera polaznika.

Predavačica:
Dr.sc. Jasminka Samardžija
je profesorica Mikroekonomije i Makroekonomije na RIT - Croatia, autorica knjige ‘Intervjui sa 100 hrvatskih lidera o životu i razvoju karijere' i direktorica tvrtke Motivacijski govornik d.o.o. Aktivna je i u domeni neformalne i formalne edukacije. Njezini treninzi uključuju praktična i dinamična predavanja, vježbe i zajedničke debate, što omogućuje svakom polazniku sagledavanje individualne korisnosti sadržaja seminara. Kontinuirano se usavršava u području motivacije, komunikacije i psihologije (Medijacija - nenasilno rješavanje konflikta, RWCT - tečaj FSO-a, CARNET-ov e-learning i Izrada online tečaja), upravljanja kvalitetom (ISO 9001:2008 lead auditor) i EFQM modela poslovne izvrsnosti. Aktivna je autorica znanstvenih i stručnih članaka, kao i sudionica na interdisciplinarnim hrvatskim i međunarodnim konferencijama. Specijalizirala se za područje leadershipa, procjene i izgradnje prodajnog tima te za razvoj strategije holističkog pristupa razvoju organizacijskih procesa baziranog na samoprocjenjivanju, a životni i poslovni slogan koji voli dijeliti s drugima je: Ti to možeš!

Ciljna skupina polaznika:
Direktori i voditelji prodaje, komercijalisti i ostalo prodajno osoblje, voditelji izvoza, Key Account Manageri, svi koji rade u B2B i B2C okruženju, sve osobe koje su u direktnom kontaktu s krajnjim kupcima, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, svi koji žele prodavati više i jednostavnije, uočiti pogreške koje rade u prodajnom procesu te bi željeli postati usješniji prodavači.

Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.

Kotizacija:
Redovna cijena seminara iznosi 1.590,00 kn + PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za uplate do 4. ožujka iznosi 1.390,00 kn + PDV.

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.

Prijava:
Prijavu na seminar putem online obrasca možete izvršiti ovdje: Prijava
Prijavnicu s kompletnim opisom seminara u Word formatu možete preuzeti ovdje: Prijavnica

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...