Kontakt podaci

M.B. Seminar d.o.o.

M.B. Seminar d.o.o.
F. Folnegovića 6d
10000 Zagreb

Tel: 01 5814 777

E-mail: seminar@seminar.hr
Web: www.seminar.hr

O ustanovi

Primjena Zakona o zaštiti potrošača i obveze trgovaca

Mjesto održavanja:

Zagreb

Označavanje ambalaže i proizvoda, podnošenje prigovora i reklamacije potrošača, prodaja proizvoda s greškom, rasprodaja, poslovna praksa i pravila postupanja trgovca prema potrošaču – samo su neka od niza pravila koja su uređena Zakonom o zaštiti potrošača.

Termin održavanja:
Zagreb, 23. rujan 2020. (srijeda), Hotel International, Miramarska 24

Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 - 14,00 sati

Predavač:
Dijana Kladar, dipl. iur., odvjetnica i član radnih skupina za izradu Zakona o zaštiti potrošača

Kotizacija:
800,00 kn (640,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 730,00 kn (584,00 kn + PDV).

Seminar se održava prema epidemiološkim mjerama: za sve sudionike osigurane su maske, obavezna dezinfekcija ruku i propisani razmak od 1,5 metra između polaznika. Broj polaznika ne prelazi maksimalni broj koji zadovoljava mjere fizičke udaljenosti.

 

Prijava na seminar

Koja su pravila postupanja trgovca kod zaštite prava potrošača pri kupnji proizvoda i usluga?

Potrošači su danas dobro informirani o svojim pravima i postali su sve zahtjevniji i odlučniji u ostvarivanju svojih prava, bilo podnošenjem tužbi ili iznošenjem loših komentara na društvenim mrežama i u medijima.

Dobro poznavanje prava, ali i obveza trgovaca preduvjet je uspješne zaštite potrošačkih prava. Označavanje ambalaže i proizvoda, podnošenje prigovora i reklamacije potrošača, prodaja proizvoda s greškom, rasprodaja, poslovna praksa i pravila postupanja trgovca prema potrošaču - samo su neka od niza pravila koja su uređena Zakonom o zaštiti potrošača.

Da bi trgovci izbjegli plaćanje visokih novčanih kazni i do 100 tisuća kuna za prekršaje, potrebno je poznavanje zakonskih odredbi koje reguliraju:

- označavanje cijena,

- ispostavljanje računa,

- mogućnost reklamacije,

- sezonsko sniženje,

- pravo na vremenski ograničenu uporabu,

- pravila o oglašavanju ...

Jeste li upoznati sa sljedećim obvezama?

  • Koja je razlika između akcijske prodaje i sezonskog sniženja, redovne cijene i cijene za posebne oblike prodaje?
  • Kako pravilno istaknuti cijenu proizvoda i pružanje usluga?
  • Kako urediti posebne oblike prodaje i označavanje proizvoda?
  • Koji su uvjeti prodaje proizvoda i pružanja usluga kod prodaje na malo?
  • Što reguliraju ugovori sklopljeni izvan poslovnih prostorija trgovca?
  • Koji postupci predstavljaju agresivnu poslovnu praksu?

Kako bi bili sigurni da radite sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača, pozivamo vas na praktični seminar sa vrhunskim stručnjakom koji će vas upoznati sa zakonskom regulativom i odgovoriti na sva vaša pitanja!

Program seminara:

  • Poslovanje trgovca s potrošačima
  • Posebni oblici prodaje
  • Potrošački ugovorni odnosi
  • Način isticanja cijena
  • Podnošenje prigovora potrošača
  • Popravak i održavanje proizvoda
  • Ostavljanje oglasnih poruka i materijala
  • Akcijska prodaja, rasprodaja, sezonsko sniženje
  • Prodaja proizvoda s greškom
  • Prodaja proizvoda kojem ističe rok uporabe
  • Javne usluge koje se pružaju potrošačima
  • Nepoštena, zavaravajuća i agresivna poslovna praksa
  • Obveza obavještavanja potrošača
  • Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu
  • Zaštita prava potrošača
  • Zaštita podataka potrošača
  • Pitanja i odgovori sudionika

Uplata:

Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:

Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr

Više informacija na linku: https://seminar.hr/seminar/obveze-trgovaca-zastita-potrosaca/

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...