Kontakt podaci

M.B. Seminar d.o.o.

M.B. Seminar d.o.o.
F. Folnegovića 6d
10000 Zagreb

Tel: 01 5814 777

E-mail: seminar@seminar.hr
Web: www.seminar.hr

O ustanovi

Poslovanje trgovca s potrošačima i rješavanje reklamacija

Mjesto održavanja:

Zagreb

Dobro poznavanje prava i obveza trgovaca kod kupnje u trgovini ili online kupovine, preduvjet je uspješne zaštite potrošačkih prava. Označavanje ambalaže i proizvoda, reklamacije potrošača, prodaja proizvoda s greškom, rasprodaja, sezonsko sniženje i pravila postupanja trgovca prema potrošaču…

Termin održavanja:
Zagreb, 10. prosinac 2020. (četvrtak), The Westin Zagreb, Ul. Izidora Kršnjavog 1

Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 - 13,30 sati

Predavači:
- Dijana Kladar, dipl. iur., odvjetnica i član radnih skupina za izradu Zakona o zaštiti potrošača
- dr. sc. Elvira Mlivić Budeš, poslovna savjetnica

Kotizacija:
825,00 kn (660,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 750,00 kn (600,00 kn + PDV).

Seminar se održava prema epidemiološkim mjerama: za sve sudionike osigurane su maske, obavezna dezinfekcija ruku i propisani razmak od 1,5 metra između polaznika. Broj polaznika ne prelazi maksimalni broj koji zadovoljava mjere fizičke udaljenosti.

Prijava na seminar

Pravni aspekt poslovanja i komunikacija s nezadovoljnim kupcima

Potrošači su danas dobro informirani o svojim pravima i postali su sve zahtjevniji i odlučniji u ostvarivanju istih, bilo podnošenjem tužbi ili iznošenjem loših komentara na društvenim mrežama i u medijima, bez obzira o kojoj se kupnji radi: klasičnoj ili online.

Dobro poznavanje prava i obveza trgovaca kod kupnje u trgovini ili online kupovine, preduvjet je uspješne zaštite potrošačkih prava.

Označavanje ambalaže i proizvoda, podnošenje prigovora i reklamacije potrošača, prodaja proizvoda s greškom, rasprodaja, sezonsko sniženje i pravila postupanja trgovca prema potrošaču - odredbe koje su uređene Zakonom o zaštiti potrošača, a za njihovo nepoštivanje predviđene su visoke novčane kazne.

S druge pak strane, kako reagirati na pritužbe i žalbe kupaca, tj. na izraženo nezadovoljstvo prodanim proizvodom ili pruženom uslugom? Svaka reklamacija od kupca iziskuje puno pozornosti i zahtijeva učinkovit i oprezan pristup rješavanju, poznavanje vještina za učinkovito rješavanje, kao i primjenu efikasne komunikacije s kupcima.

Procedura rješavanja reklamacija mora biti jasno definirana i postavljena u organizaciji, a s ciljem dobivanja povratne informacije od kupaca (klijenata) i poboljšavanja odnosa.

Na seminaru, s pravnog i komunikacijskog aspekta, saznajte:

  • koja je razlika između akcijske prodaje i sezonskog sniženja, redovne cijene i cijene za posebne oblike prodaje,
  • kako pravilno istaknuti cijenu proizvoda i pružanje usluga,
  • kako urediti posebne oblike prodaje,
  • koji su uvjeti prodaje proizvoda i pružanja usluga kod web prodaje,
  • kako učinkovito riješiti prigovor nezadovoljnog kupca,
  • kako utvrditi proceduru rješavanja reklamacija,
  • kako komunicirati s neugodnim kupcima,
  • u kojim slučajevima je dopušteno odbaciti reklamaciju? 

Naše stručne i iskusne predavačice odgovorit će vam kako poslovati sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača, te kako uspješno rješavati reklamacije, a kako bi kupci uvijek bili zadovoljni, a vi sigurni da radite po pravilima struke i zakonske regulative. Seminar je namijenjen svima koji rade i komuniciraju s korisnicima usluga ili proizvoda, bilo u klasičnoj trgovini ili web shopu. 

Program seminara:

Pravni aspekt - Poslovanje trgovca s potrošačima
Dijana Kladar, dipl. iur., od 9:00 do 11:00 sati

  • Posebni oblici prodaje
  • Označavanje cijena
  • Ispostavljanje računa
  • Zakonska mogućnost reklamacije
  • Sezonsko sniženje, akcijska prodaja i rasprodaja
  • Podnošenje prigovora potrošača
  • Prodaja proizvoda s greškom
  • Prodaja proizvoda kojem ističe rok uporabe
  • Web prodaja

Komunikacijski aspekt - Rješavanje reklamacija
sc. Elvira Mlivić Budeš, od 11:30 do 13:30 sati

  • Komunikacijski stilovi i odnos s klijentima, odnosno kupcima
  • Uspješna komunikacija s neugodnim kupcima
  • Rješavanje konfliktnih situacija
  • Korisničke reklamacije i rješavanje pritužbi
  • Upravljanje ciljevima i procesom reklamacija
  • Reklamacije kao mjera zadovoljstva kupaca/klijenata
  • Savjeti za komunikaciju s nezadovoljnim kupcima
  • Rješavanje reklamacija i prigovora kupaca/klijenata
Više informacija na linku: https://seminar.hr/seminar/rjesavanje-reklamacija/   

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...