Kontakt podaci

M.B. Seminar d.o.o.

M.B. Seminar d.o.o.
F. Folnegovića 6d
10000 Zagreb

Tel: 01 5814 777

E-mail: seminar@seminar.hr
Web: www.seminar.hr

O ustanovi

Odnosi s javnošću s naglaskom na medije i digitalni PR - web i društvene mreže

Mjesto održavanja:

Zagreb

Zakonitosti i pravila komunikacije u izvanrednim okolnostima. Uspješna komunikacija, jasna i pravovremena poruka može biti od ključne važnosti za nastavak suradnje ili iskazivanje povjerenja. Za izazovno vrijeme u kojem se trenutno nalazimo, vrijede i druga pravila komuniciranja.

Termin održavanja:
ZAGREB, 26. kolovoz 2020. (srijeda), Hotel International, Miramarska 24

Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 - 14,00 sati

Predavač:
Petar Tanta, stručnjak za odnose s javnošću

Kotizacija:
775,00 kn (620,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 700,00 kn (560,00 kn + PDV).

Seminar se održava prema epidemiološkim mjerama: za sve sudionike osigurane su maske, obavezna dezinfekcija ruku i propisani razmak od 1,5 metra između polaznika. Broj polaznika ne prelazi maksimalni broj koji zadovoljava mjere fizičke udaljenosti.

Prijava na seminar

Zakonitosti i pravila komunikacije u izvanrednim okolnostima

Za izazovno vrijeme u kojem se trenutno nalazimo, vrijede i druga pravila komuniciranja: bilo sa zaposlenicima, klijentima, suradnicima, kupcima ili medijima. Tvrtke i ustanove, bez obzira na veličinu, trebaju posvetiti više pažnje u odnosu nego prije na segment odnosa s javnošću - a koji osobito sada ne smije biti zanemaren.

Uspješna komunikacija, jasna i pravovremena poruka može biti od ključne važnosti za nastavak suradnje ili iskazivanje povjerenja. PR-ovci često imaju zadatak da upravljaju komuniciranjem prema segmentiranim javnostima - što to konkretno znači u praksi?

Najizazovniji i najdinamičniji segment odnosa s javnošću su društvene mreže, a koje se ravnomjerno koriste i za promoviranje i plasiranje proizvoda i usluga, odnosno u poslovne svrhe. Tu su i mediji, a gdje jedan „gaf" može uništiti dugogodišnju izgradnju uspješnog brenda. Zato je stjecanje novih znanja i vještina te upoznavanje s trendovima u segmentu odnosa s javnošću izuzetno važno za izgradnju pozitivnog poslovnog imidža.

Na seminaru donosimo:

  • zašto je važna interna komunikacija,
  • osnovna pravila i načini komunikacije s medijima,
  • koju poruku poslati medijima - kome, kada i kako slati objavu za medije,
  • savjeti i upute za uspješnu komunikaciju na društvenim mrežama,
  • što čini dobar sadržaj za objavu na webu - kako kreativno i uspješno pisati,
  • koja su pravila poslovnog bontona u digitalnom PR-u,
  • kako se mjeri uspješnost nastupa na društvenim mrežama, webu i u medijima,
  • pregled najvažnijih društvenih mreža i njihovih specifičnosti - koju poruku poslati.

Želite li saznati više o pravilima u PR svijetu, pozivamo vas na zanimljiv seminar s primjerima dobre i loše prakse sa vrhunskim stručnjakom i znalcem za odnose s javnošću.

Program seminara:

  • Što trebate znati o PR-u (public relations)
  • Tehnike i alati u PR-u
  • Pravila PR-a u digitalnom svijetu
  • Definiranje ciljanih publika
  • Pravila interne komunikacije i korporativno komuniciranje
  • Komunikacija s medijima i medijski nastup - savjeti i praksa
  • Društvene mreže i poslovni bonton
  • Izrada komunikacijskih strategija i planova
  • Mjerenje i evaluacija u PR-u - što i kako
  • Uspješna komunikacija putem društvenih mreža
  • Online poslovna komunikacija - na što obratiti pažnju
  • Dobri i loši PR primjeri iz poslovne prakse
  • Pitanja i odgovori, rasprava

Uplata:

Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr

Više informacija na linku: https://seminar.hr/seminar/odnosi-s-javnoscu/

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...