Kontakt podaci

Mirakul d.o.o.

Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31 000 Osijek

Tel: +385 31 629 616
Mob: +385 91 333 77 95

E-mail: edukacija@mirakul.hr
Web: www.mirakul.hr

O ustanovi

Napredno korištenje društvenih mreža

Trajanje:

19. - 20. siječnja 2017. godine

Mjesto održavanja:

Zagreb, FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold

Polaznike će se u teorijskom i praktičnom dijelu upoznati s osmišljavanjem, aktivacijom i optimizacijom Facebook oglasa kao najučinkovitijim načinom kreiranja zajednice fanova, ali i sa statističkim podatcima koje nudi Facebook, a koji su nezaobilazno sredstvo pri analizi uspješnosti pojedine fan stranice. Također, polaznike će se pobliže upoznati s načinima i mehanizmima provođenja nagradnih igara i natječaja te svim pravilima koja pritom treba poštovati.

Administriranje profila na društvenim mrežama dignut će se na višu razinu. Polaznici će naučiti osmišljavati, aktivirati i optimizirati Facebook oglas kao najučinkovitiji način kreiranja zajednice fanova. Naučit će koristiti i statističke podatke koje nudi Facebook, a koji su nezaobilazno sredstvo pri analizi uspješnosti pojedine fan stranice, te naučiti na koji se način i kojim mehanizmima provođe nagradne igare i natječaji, kao i sva pravila koja pritom treba poštivati.

Sadržaj seminara (19. siječnja):

  • Content marketing - što je, zašto je važan i kome je namijenjen?
  • Izrada i provođenje strategije sadržajnoga marketinga pojedinca, tvrtke ili branda
  • Content marketing na društvenim mrežama
  • Važnost content marketing kalendara
  • Pogreške u nastupu na društvenim mrežama (tvrtke vs. pojedinci)
  • Kako izbjeći pogreške na društvenim mrežama
  • Oglašavanje i promocija na društvenim mrežama
  • Kako jednostavno omogućiti publici da dođe do vašeg sadržaja
  • Važnost i načini promocije društveno-mrežnih odredišta
  • Mobilni plan
  • Kako se kreira optimalan mobilni plan
  • Mjerenje uspješnosti nastupa na društvenim mrežama
  • Facebook Insights
  • Ostali alati za praćenje metrike

Sadržaj radionice (20. siječnja):

  • Facebook oglasi
  • Definiranje tipova Facebook oglasa
  • Osmišljavanje i kreiranje Facebook oglasa
  • Usmjeravanje oglasa prema određenim ciljnim skupinama
  • Praćenje i optimiziranje Facebook oglasnih kampanja

Cilj seminara:
Polaznici će na temelju stečenih teorijskih i praktičnih znanja i vještina moći definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima, a na kojima će tvrtka nastupiti, te izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na tim društvenim mrežama i prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva.

Predavači:
Ana Penović
je suvlasnica tvrtke Jasno&Glasno, prvih deset profesionalnih godina je posvetila informatičkom novinarstvu te iz prvog reda promatrala razvoj telekomunikacijske i informatičke industrije koje danas na naš život, posao i zabavu utječu više no ijedna druga. Dvije godine nakon uspješnog lansiranja jedinog hrvatskog tehnološkog lifestyle magazina Plan B, koji o važnosti weba, društvenih mreža i digitalne prisutnosti sustavno piše od 2007. naovamo, s Borisom Ličinom Borjom pokreće tvrtku Jasno&Glasno, prvu specijaliziranu community i content management agenciju. U protekle četiri  godine Jasno&Glasno se etabliralo kao jedna od rijetkih domaćih tvrtaka koja uspješno osmišljava i brine se o cjelovitim digitalnim identitetima, te online prisutnosti niza uglednih domaćih i inozemnih kompanija.

Ciljna skupina polaznika:

Zaposlenici u marketinškim i komunikacijskim odjelima tvrtki i institucija, zaposlenici marketinških i PR agencija, community manageri, diplomanti, mali i srednje veliki poduzetnici, komercijalisti koji žele nadograditi znanje i/ili steći nove vještine. Program je namijenjen i svima koji razmišljaju o karijeri Community managera, odnosno onima koji žele svoje znanje upotpuniti pravilima i kulturom komuniciranja na društvenim mrežama i pri tome zarađivati i širiti svoja poznanstva upravo kroz ovaj zabavan i dinamičan posao.

Program je također namijenjen polaznicima koji jesu ili nisu čuli za Facebook, Twitter, LinkedIn, blogove, Pinterest, YouTube, Tumblr, Foursquare, Instagram, HootSuite, Google+, kao i Facebook Ads, ROI, content marketing, Facebook aplikacije, hashtag, timeline, social media marketing.

Kotizacija:
Redovita cijena seminara iznosi 2.490,00 kn + PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za uplate do 11.siječnja iznosi 2.290,00 kn + PDV.

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.

Prijave:
Prijavu na seminar putem online obrasca možete izvršiti ovdje: Prijava

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...