Kontakt podaci

Visoka škola tržišnih komunikacija AGORA

Visoka škola tržišnih komunikacija AGORA
Trnjanska cesta 114
10000 Zagreb

Tel: 01 222 5 700
Fax: 01 615 7 615

E-mail: tajnistvo@vsa.hr
Web: www.vsa.hr

O ustanovi

Menadžment tržišne komunikacije

Mjesto održavanja:

Zagreb

U suvremenom svijetu tržišno komuniciranje pridobiva krucijalno značenje te se potvrđuje kao neizbježni mehanizam-mreža-znanje utoliko prije što je komunikacija postala globalnom.

Tržišne komunikacije su branša u ekspanziji jer i dalje rastu izdaci za oglašavanje, marketing i tržišne komunikacije u cjelini. Profilira se sve više specijaliziranih gospodarskih subjekata u području tržišnih komunikacija - od agencija za telefonski marketing i Internet do specijaliziranih tvrtki za Eventmareketing ili product-placement . Čak i mala i srednja poduzeća kvalitetno mijenjaju svoja poslovna promišljanja - oglašavanje i marketing i njima su sve značajniji i značajniji između ostalog i zbog nadolazeće konkurencije na velikom europskom tržištu.

Zbog svega toga oglašivačko (reklamno) gospodarstvo traži kvalificirane, svestrane znalce - allroundere za profesionalne tržišne komunikacije kako u poduzećima i njihovim odjelima tako i u specijaliziranim agencijama, u ustanovama i drugdje.

Stručni studij menadžmenta tržišnih komunikacija po akreditaciji WERBE AKADEMIE am WIFI Wien i International Advertising Association USA prema praksi je orijentirana visokoškolska izobrazba za menadžere tržišnih komunikacija i druga zanimanja u parcijanim područjima tržišnih komunikacija.

Ciljevi studija Menadžment tržišne komunikacije

  • U globalnom svijetu koji je postao komunikacijska mreža s bezbrojnim čvorovima, tračnicama i isprepletenostima traži se, prije svega, "generalizam" - sposobnost za mišljenje koje povezuje, umrežava i objedinjuje, iz kojega tek onda dolaze kreativna rješenja i ideje.
    Obrazovanje komunikacijskih generalista jedan je od temeljnih ciljeva studija MTK.
  • No, i dalje će postojati osobne preferencije, sklonosti i talenti koje želimo poticati obrazovanjem specijalista na nekom od parcijalnih područja tržišnih komunikacija.
    Obrazovanje komunikacijskih specijalista također je jedan od temeljnih ciljeva studija.
  • Na koncu, teorija kao osnova za inteligentnu praksu jest "obrazovna filozofija" koju slijedi Visoka škola AGORA u realizaciji stručnog studija MTK.
    Poučavanje i teorije i prakse isto tako je jedan od temeljnih ciljeva studija MTK.

PRAKSA
Praksa na Visokoj školi Agora znači: rad na studijama slučaja, nastava od strane nastavnika koji rade u tržišnoj komunikaciji; timski rad, kako bi se anticipirala radna situacija iz profesionalnog života; samostalna razrada zadataka koji su postavljeni jasnim brifinzima.

Pretpostavka za to je stvorena: Vi morate praksu na Visokoj školi Agora shvatiti tako ozbiljno kao da se već nalazite u profesionalnom životu. To je također proces učenja koji se može svladati za tri godine. Za to je važna i obvezna ferijalna praksa – PRAKTIKUM.

U planu učenja na Visokoj školi Agora pronaći ćete razne strukture izobrazbe, koje ćemo za Vas ukratko dotaknuti:

PREDAVANJA
Predavanja imaju svrhu prenijeti teorijske osnove tržišnih komunikacija i istodobno uspostaviti veze između oglašavanja i gospodarstva.

Predavanja su strukturirana progresivno. U prvom, i dijelom u drugom, semestru se prenose opća znanja. U narednim semestrima opširno se obrađuju stručno-specifična područja tržišnih komunikacija.

Nakon šest semestara trebate imati temeljit pregled tržišnih komunikacija, biti upoznati s najvažnijim pojmovima i mehanizmima i interiorizirati sposobnost mišljenja u vezama.

VJEŽBE
Na raznim se vježbama, na primjerima i studijama slučaja koji se reproduciraju u grupi, uspostavlja već prvi odnos prema praksi. Tu se razrađuje tehničko-teorijski instrumentarij.

Povrh toga, na vježbama se već postavljaju konkretni zadaci – bilo da se radi o nacrtu kampanje, sastavljanju mediaplana ili oblikovanju layouta za časopis.

PRAKTIKUM
Nadalje, postoje nastavni predmeti s čisto praktičnim sadržajem. Praktikumi su, kao što im sâmo ime kaže, simulirana praksa. Zajedno s iskusnim komunikacijskim stručnjacima rješavaju se pojedinačni zadaci u uvjetima prakse. Praktikumi prenose onu atmosferu kakva vlada u agencijama, medijima ili marketinškim i oglašivačkim odjelima poduzeća.

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...