Kontakt podaci

Verlag Dashöfer d.o.o.

Verlag Dashöfer d.o.o.
Šubićeva 42/1
10000 Zagreb

Tel: 01/4655-107
Fax: 01/4655-108

E-mail: info@dashofer.hr
Web: www.dashofer.hr

O ustanovi

Javna nabava

Upis:

23.11.2012.

Cijena:

1499,00 Kn + PDV

Mjesto održavanja:

Zagreb

Kako pravilno provesti i uspješno sudjelovati u postupcima javne nabave? - pitanje je s kojim se svakodnevno susreću obveznici primjene Zakona o javnoj nabavi, ali i gospodarski subjekti koji na tržištu nude robe, izvođenje radova i pružanje usluga.

Na seminaru će biti prezentirana nova javnonabavna regulativa, radi otklanjanja dvojbi koje se javljaju u praktičnoj primjeni odredbi Zakona o javnoj nabavi i podzakonskih propisa donešenih na osnovu istoga, kao i primjena pojedinih odredbi Zakona o obveznim odnosima.

Seminar će obraditi novine u vrstama i tijeku postupaka javne nabave, načinu izrade i dostave ponuda i dokaza o sposobnosti, komunikaciju, odredbe o podizvoditeljima i plaćanju, postupku odabira najpovoljnije ponude, pravnoj zaštiti, nadzoru i obvezama sudionika u postupcima javne nabave po novim propisima iz područja javne nabave (okvirni sporazumi / obvezujući i neobvezujući, ugovori o javnoj nabavi), naknada štete.

Polaznici seminara će biti upoznati i s novom obvezom određivanja mjere plaćanja predujmom u ugovorima koje kao naručitelji sklapaju trgovačka društva u kojima Republika Hrvatska ima većinski paket dionica ili većinski udio, kao i u ugovorima o javnoj nabavi koje sklapaju proračunski korisnici državnog proračuna, kao naručitelji - propisani preduvjeti za pokretanje investicija i stvaranje pozitivne ulagačke klime, za razdoblje od 16. travnja 2012. godine do 31. prosinca 2013. godine.

Predavač:
Sanja Mjertan mag. iur.

Namjena seminara
Osigurati polaznicima osnovna znanja i vještine u sudjelovanju, komunikaciji i pravnoj zaštiti u postupcima javne nabave, kao i pripremi i provedbi istih, nadzoru i pravnoj zaštiti te sklapanju okvirnog sporazuma, odnosno ugovora o javnoj nabavi, uz upoznavanje s odredbama o nastanku i kada ugovornih obveza te naknadi štete - s primjerima iz prakse.

Ciljna skupina
Seminar je namijenjen svim gospodarskim subjektima, pravnim i fizičkim osobama, koji nude robu, izvode radove i pružaju usluge na tržištu, kao i menadžmentu, financijskim službama, službama nabave, pravnim službama, kao i svim poslovnim ljudima kojima su potrebni praktični odgovori na pitanja iz područja sudjelovanja i provedbe postupaka javne nabave i sklapanja okvirnih sporazuma, odnosno ugovora o javnoj nabavi.

Raspored seminara
08:45 - 09:00 Prijem i registracija sudionika

09:00 - 11:00
- vrste i tijek postupaka javne nabave,
- količine: točne, okvirne, predviđene?
- komunikacija
- postupak pregleda i odabira najpovoljnije ponude

11:00 - 11:30 Pauza za kavu

11:30 – 13:30
- način izrade i dostave ponuda i dokaza o sposobnosti,
- odredbe o podizvoditeljima i plaćanju
- pojam i vrste, postupak sklapanja okvirnih sporazuma za javnu nabavu i ugovora o javnoj nabavi i obveze stranaka

13:30 – 14:30 Pauza za ručak

14:30 - 15:00
- nadzor i pravna zaštita
- naknada štete
- registar ugovora i izvršenje ugovora

15:00 - 16:00
Workshop (radionica): javnonabavna problematika– primjeri iz prakse.

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...