Kontakt podaci

Mirakul d.o.o.

Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31 000 Osijek

Tel: +385 31 629 616
Mob: +385 91 333 77 95

E-mail: edukacija@mirakul.hr
Web: www.mirakul.hr

O ustanovi

Internet marketing Akademija

Trajanje:

17. ožujka 2017. - 22. rujna 2017. godine

Mjesto održavanja:

Zagreb, FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold

Digitalni marketing postao je esencijalni dio svih marketinških aktivnosti, a znanja iz područja oglašavanja i komunikacije putem Interneta postala su nužna svakoj osobi koja se bavi marketingom, PR-om ili prodajom. Svi manageri i poduzetnici trebaju poznavati zakonitosti, tehnike i alate promocije putem Interneta kako bi razumjeli način na koji se njihovi klijenti informiraju o proizvodima i uslugama te donose odluke o kupnji.

Marketing se u posljednjih deset godina značajno promijenio, postao je kompleksniji i zahtjevniji. Kupci su iz temelja promijenili svoje kupovne navike, način na koji dolaze do informacija, kako donose odluke o kupnji, a često i kako obavljaju samu kupovinu. Potrebno je uložiti puno više napora kako bi tvrtke uspjele doći do svoje ciljne skupine pravilnom segmentacijom.

Posljednje dvije godine, najveći rast ulaganja u oglašavanje zabilježilo je internetsko oglašavanje, a pored klasičnog display oglašavanja, podatci pokazuju rast oglašavanja kroz tražilice i društvene mreže. S obzirom na to da je područje promocije, mjerenja i optimizacije marketinških aktivnosti na Internetu postalo izuzetno kompleksno te se mijenja iz dana u dan, potrebno je kontinuirano se educirati iz svih relevantnih područja Internet marketinga.

Upisom na Internet marketing Akademiju polaznici imaju priliku kroz deset modula, optimalno raspoređenih tijekom godine, naučiti sve najnovije tehnike i alate za digitalno poslovanje i oglašavanje, upoznati vodeće hrvatske stručnjake iz područja digitalnog marketinga te razmijeniti kvalitetna iskustva s drugim polaznicima koji u pravilu dolaze iz vodećih hrvatskih tvrtaka koje imaju iznimno visoka očekivanja od učinkovitosti marketing aktivnosti i prodaje putem Interneta.

Na programu ćete saznati:
- koji su najpopularniji trendovi u području digitalnog oglašavanja
- kako oglašavati u realnom vremenu
- na koje sve kanale plasirati sadržaj kako bi došao do krajnjeg, ciljanog kupca
- kako napraviti oglas s dizajnom koji poziva na akciju.

Mjerenje učinkovitosti marketinških aktivnosti postalo je sveti gral marketinga u digitalnom oglašavanju i nužno je poznavati složene alate i tehnike pomoću kojih se online kampanje mogu optimizirati, izmjeriti i dati najveći mogući povrat na ulaganje.

Upisom Akademije i slušanjem svih 10 modula dobit ćete neprekinuti niz potrebnih znanja za ovladavanje najbrže rastućim segmentom na svijetu.

Internet marketing Akademija sastoji se od 8 redovnih modula, ukupnog trajanja 72 nastavna sata te 2 izborna modula, u trajanju dodatnih 16 nastavnih sati.

Trajanje programa: 17. ožujka 2017. - 22. rujna 2017. godine

U tijeku je upis nove generacije polaznika.
Mjesto održavanja predavanja i radionica: FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold

Pregled programa po modulima:

MODUL 1:

Integrirana marketinška komunikacija na Internetu (17. ožujka 2017.)
Pozicioniranje i strateško planiranje komunikacije u odnosu na proizvod/uslugu, ciljanu skupinu i konkurenciju
IMK – Integrirana marketinška komunikacija
Elementi, procesi i snaga IMK-a
360 stupnjeva komunikacije u kontekstu IMK-a i novih medija
Izravni oblici IMK-a korištenjem novih medija – Interneta
Društvene mreže i veza s IMK
Analitika i mjerenja komunikacije te procjena uspjeha
Predavači: Domagoj Davidović, Jelena Slade-Šilović

Cilj modula: pojasniti, približiti i ohrabriti ideje te uporabu načela integrirane marketinške komunikacije u svakodnevnom marketinškom i prodajnom procesu, uzimajući u obzir sve komunikacijske kanale, s posebnim naglaskom na Internet. Uvažavajući klasične, dokazane metode, pojačane novim komunikacijskim paradigmama i kanalima, modul će polaznike dodatno informirati o glavnim novim medijima te principima online poslovanja i komunikacije u kontekstu integriranog komunikacijskog pristupa.

Nakon ovog modula bit ćete u stanju procijeniti koja je internetska marketinška kombinacija optimalna za vaš posao/proizvod/uslugu/tržište. Također ćete naučiti kako testirati efikasnost pojedinog Internet marketing mix kanala.

MODUL 2:

Internet marketing (7. travnja 2017.)
Osnove Internet poslovanja
SEO – Search Engine Optimization
SEM – Search Engine Marketing
SMM – Social Media Marketing
Kontekstualno i display oglašavanje
Oglašavanje na mobilnim platformama
Personalizirano oglašavanje
Oglašavanje putem e-newslettera
Google Analytics – osnove
Predavač: Domagoj Davidović

Cilj modula: Polaznici će naučiti kako za nekoliko kuna dnevno ili čak bez novčanog ulaganja mogu efikasno oglasiti svoje proizvode i/ili usluge. Naučit će kako izbjeći zamke velikih, a beskorisnih ulaganja u Internet marketing te kako identificirati moguća poboljšanja svojih Internet marketing kampanja. Cilj seminara je upoznati polaznike s osnovnim i naprednim strategijama oglašavanja na Internetu te suvremenim tehnikama Internet marketinga. Također će se osvrnuti i na društvene mreže Facebook, Twitter, Foursquare, Google+ i LinkedIn te kako ih efikasno koristiti u svom poslovanju. Oglašavanje u tražilicama (SEM – Search Engine Marketing) je oglašavanje koje se plaća po učinku. Pokazat će se kojim je tehnikama i na koji način moguće pratiti oglašavanje i izvan internetskog oglašavanja, tako da se optimizira marketing mix.

MODUL 3:

Upravljanje web projektima i prodaja putem Interneta (27. travnja 2017.)
Pregled web projekata (ecommerce, portal, web site)
Planiranje različitih web projekata
Izrada projektne dokumentacije
Faze izrade web projekta
Planiranje strukture web projekta
Dizajn i UX Sustavi za upravljanje web projektom
WEB TRGOVINA – PRODAJA PUTEM INTERNETA:
Preduvjeti za pokretanje i razvoj web trgovine
Financijski i zakonski okviri pokretanja web trgovine
Dizajn web trgovine i UX (User eXperience)
Osnovni elementi web trgovine
Internet marketing za web trgovinu
Analiza uspješnosti web trgovine
Predavač: Davor Maričić

Cilj modula: Polaznici će naučiti koje su osnovne vrste web projekata i kako ih strukturirati prema veličini i potrebnim resursima. Također će naučiti kako planirati izradu jednog web projekta, kako napraviti projektnu dokumentaciju i ispravno postaviti zahtjeve web projekta. Nakon odslušanog modula polaznici će znati kako napraviti dokumentaciju za izradu web projekta, planirati resurse potrebne za izradu projekta i o čemu trebaju voditi računa prilikom izrade web projekta.

Prodaja putem Interneta otvara dodatni kanal za promociju i distribuciju proizvoda. Niska početna ulaganja uz minimalne mjesečne troškove može vam ne samo povećati prodaju, već vam dati i dodatni alat za istraživanje tržišta i navika potrošača. U ovom modulu ćete naučiti kako pokrenuti web trgovinu, koji karakteristike uspješne web trgovine, koje organizacijske, infrastrukturne i financijske preduvjete morate ispuniti kako bi pokrenuli web trgovinu.

MODUL 4:

SMM – Marketing na društvenim mrežama (18. - 19. svibnja 2017.)
Važnost i nužnost digitalne prisutnosti u digitalnom okruženju
Web stranica – središte digitalne prisutnosti
Društvene mreže kao integralni dio marketinških i promotivnih aktivnosti
Zakonitosti komunikacije na društvenim mrežama
Kako odabrati pravu društvenu mrežu?
Posao community managera – zaduženja i odgovornosti
Važnost poznavanja publike i aktivne komunikacije s njom
Community manager kao moderator u komunikaciji između članova zajednice
Važnost edukacije i praćenje svih novosti u svijetu društvenih mreža
Vješto korištenje riječi – priča u kratkom formatu
Personalizacija – ključni prioritet u digitalnome marketingu
Velike društvene mreže: Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram
Tko ih i kako koristi, prednosti i nedostatci (primjeri iz prakse)
 
Radionica
Samostalno kreiranje Facebook fan stranice
Sličnosti i različitosti pojedinih tipova fan stranica
Definiranje opcija koje fan stranicama stoje na raspolaganju
Pripremanje fan stranice za objavu
Kako koristiti LinkedIn, YouTube i Instagram (prednosti, nedostatci i kome su mreže namijenjene)
Predavači: Ana Penović

Cilj modula: Polaznici ovog modula steći će uvid u važnost digitalne strategije kao temeljnih smjernica za djelovanje tvrtki u dinamičnom digitalnom okruženju kao i njen društveno-mrežni element. Modul je posvećen zakonitostima komunikacije na društvenim mrežama, a posebna pažnja posvetit će se onoj najpopularnijoj – Facebooku u čiju prezentaciju je uključena i radionica. Osim Facebooka, polaznici će saznati tko i kako koristi Twitter i Instagram, koje su prednosti i nedostaci ovih platformi kao i dobri primjeri iz prakse. Upoznavanje s opsegom zaduženja, znanja i vještina community managera pružit će detaljnija saznanja o marketingu na društvenim mrežama.

MODUL 5:

Google AdWords – osnovni modul (8. lipnja 2017.)
Uvod u Google AdWords oglašavanje
Pregled ulaganja u online oglašavanje
Planiranje kampanje i kreiranje Google AdWords računa
Osnovni pojmovi
Mogućnosti i formati oglašavanja
○ Google pretraživačka mreža
○ Google prikazivačka mreža
○ Oglašavanje na YouTubeu
○ Oglašavanje na Gmailu
Kreiranje Google AdWords kampanje
○ Struktuiranje kampanje
○ Odabir postavki ciljanja
○ Definiranje budžeta i odabir modela naplate
○ Korištenje oglasnih proširenja
○ Istraživanje i odabir ključnih riječi
○ Kreiranje oglasa
○ Kvaliteta odredišne stranice
○ Postavljanje praćenja konverzija
○ Povezivanje Google Analyticsa i AdWords računa
○ Praćenje uspješnosti i optimizacija
Pregled korisnih alata i dodatnih sadržaja
Predavač: Vice Božić

Cilj modula: Kreiranje internetske oglasne kampanje relativno je jednostavno i brzo. Ali kako na Google tražilici oglašavati tako da ne utrošite silne novce, nego da i s vrlo skromnim ulaganjem postignete izvrsne rezultate, pokazat će vam se u ovom modulu. Naučit ćete čitati silne količine podataka na način da vrlo jednostavno selektirate najvažnije i uspješno, zahvatima u svoje oglasne kampanje, ostvarujete ciljeve koje ste si postavili. Nekoliko case study primjera oduzet će vam dah jer ćete vidjeti što znači ako se dobro uloži 1,00kn/dnevno.

Nakon odslušanih modula bit ćete u stanju samostalno upravljati i optimizirati Google oglasne kampanje koje mogu pokriti potrebe dovoljne za preko 90% hrvatskih poduzeća.

MODUL 6:

Google AdWords – napredni modul (30. lipnja 2017.)
Planiranje strukture i pristupa Google AdWords i Google Analytics računu (agencija/oglašivač)
Postavljanje tagova – konverzije, remarketing
Centar upravljanih računa (MCC) – upravljanje većim brojem AdWords računa
Instalacija i korištenje AdWords Editora
Google prikazivačka mreža – napredno
○ Formati oglasa
○ Planiranje kampanje – Display Planner
○ Oglašavanje na portalima
○ YouTube oglašavanje
○ Gmail oglašavanje
○ Remarketing kampanje
○ Oglašavanje na mobilnim uređajima
Google pretraživačka mreža – napredno
Planiranje ključnih riječi – Keyword Planner
○ Optimizacija ključnih riječi, oglasa i odredišnih stranica
○ Oglasna proširenja
○ Testiranje oglasa
Napredni izvještaji i nadzorne ploče – Google Analytics
Predavač: Vice Božić

Cilj modula: Ukoliko ste svladali osnove postavljanja Google Adwords kampanje i u mogućnosti ste samostalno pokrenuti kampanju, na ovom modulu ćete naučiti kako čitati, tumačiti i što napraviti na temelju podataka koje možete pronaći u vašoj kampanji. Osnovni cilj ovog modula je naučiti kako uz ista proračunska sredstva za kampanju povećati broj klikova koje kampanja ostvaruje.

Nakon završenog modula polaznici će moći samostalno optimizirati kampanju prema unaprijed zadanim ciljevima kampanje.

MODUL 7:

SEO - Optimizacija web stranica za tražilice (7. rujna 2017.)
Što je SEO?

Pozicija na pretraživačima

Relevantan web

Utjecaj web servera na SEO

Identifikacija ključnih riječi

Pozicija weba u odnosu na konkurenciju

Reputacija linka i popularnost

Neindeksirane dinamičke stranice

Alati za SEO i metode Social networking i link building

Uvod u Google oglašavanje (AdWords)

HTML5 i web semantika te veza sa SEO principima

Predavač: Siniša Gavrilović 

Cilj modula: SEO često nazivaju i oglašavanje bez novaca. To ne znači da je besplatno! To samo znači da postoji mogućnost dobrim SEO rješenjima svoje web-sjedište promovirati bez ulaganja. Naučit ćete kako otkriti najveću tajnu današnjeg Interneta – kako radi Google Algoritam i koje varijable koristi. Specijalistički seminar je namijenjen osobama koje se bave razvojem i dizajnom web stranica, ali i svima koji posluju i prisutni su na Internetu te žele povećati vidljivost i doseg svojih stranica. Naučit ćete kako ispravno opisivati web stranice da ih pretraživači samo znaju indeksirati i upoznati alate s kojima možete utvrditi i povećati vidljivost web sitea na Internetu. Istovremeno, upoznat ćemo vas s opasnostima krivog korištenja i zamki koje mogu naštetiti stranici i reputaciji proizvoda i usluga koje pružate.

MODUL 8:

Google Analytics – analiza uspješnosti web sjedišta (22. rujna 2017.)
Razvoj analitičkih alata
Terminologija analitičkih alata
Što nam prikupljeni podatci govore
Otvaranje Google Analytics računa i postavljanje tracking code-a i nove opcije postavljanja Analytics računa
Pregled izvještaja u Google Analytics računu – što nam sve Google Analytics može reći?
Filtriranje rezultata unutar profila – osnovno Funkcija
Goals Ecommerce izvještaji
Upotreba URL buildera za označavanje i prepoznavanje ostalih kampanja
Intelligence, Custom reports i Advanced segments
Predavač: Zorin Radovančević

Cilj modula: Sve smo do sada ispravno napravili: postavili smo ciljeve web-sjedišta, izradili i popunili sadržajem svaku web-stranicu našeg web sjedišta, pokrenuli smo i dobro optimiziramo našu kampanju ispravnim marketing mix kanalima. Ipak, rezultati nisu u skladu s očekivanjima. Google Analytics alat dat će odgovor na sva pitanja gdje radimo dobro, a gdje ima prostora za popravak. Naučit će se čitati izvještaje povratnih podatka, koje podatke uzeti s više koje s manje rezerve i koje aktivnosti na web-stranici možemo napraviti da se brže ili bolje približimo cilju ili premašimo postavljene ciljeve.

Znat ćete koji se povratni podatci mogu dobiti o posjetiteljima web-sjedišta te kako oni mogu bitno povećati poslovni uspjeh web-sjedišta. Naučit ćete kako čitati povratne podatke da bi vidjeli efikasnost i klasičnih kanala oglašavanja – novine, radio TV.

MODUL 9 – IZBORNI:

Mobilni marketing
Mobilno oglašavanje – ciljano, interaktivno, djelotvorno
Pojmovi objašnjeni na razumljiv način
Gdje se oglašavati i kako krenuti?
Tajne za optimizaciju povrata investicije
Primjeri iz prakse
Mobilne promocije – razvijanje lojalnosti i svijesti o brandu
Zašto mobilni kuponi funkcioniraju?
Tekst ili slika, pitanje je formata
Promocije zasnovane na trenutnoj lokaciji korisnika za veću efikasnost
Mobile web ili mobile app, kokoš ili jaje
Paralelne usporedbe i iskreni odgovori
Kako ne potrošiti budget na modu
Primjeri iz prakse koje treba bezobrazno kopirati
Korak po korak do dobre aplikacije/weba
Kako napraviti dobar brief
Sitna slova i koliko će me to sve uistinu koštati
Korisne alternative kao brza rješenja
Znate li kako vaši korisnici dišu?
Zašto, što i čime mjeriti?
Demonstracija na stvarnim primjerima
Kako povezati dva svijeta – online i offline?
Kako uklopiti mobile u marketinšku strategiju?
Offline i mobile trebaju koegzistirati
Koje su posebnosti mobilnog e-maila?

Cilj modula: Naučiti polaznike efikasno se koristiti metodama i načinima mobilnog marketinga te im pružiti sve potrebne informacije za dodatno optimiziranje kampanja, kao i prilagodbu budgeta uspješnom mobilnom  marketingu. Prema posljednjim istraživanjima mobilno poslovanje na pametnim telefonima sve više slovi kao najisplativiji način poslovanja, odnosno ROI je najviši kod takvog oblika oglašavanja. Uz brojne primjere uspješnih kampanja saznajte kako se pripremiti i provesti mobilne marketinške aktivnosti i da li je to dobar put do novih klijenata i za vašu tvrtku.

U sklopu ovog modula polaznici će saznati više o brendiranju kroz mobilne aplikacije, o načinima promocije jednom napravljene aplikacije, o alatima za praćenje aktivnosti vezanih uz aplikaciju. Također će saznati i kako napraviti koliko se isplati ulagati u iPad magazin u svrhu promocije brenda i kako iz te vrste marketinga izvući najviše.

MODUL 10 – IZBORNI:

Online odnosi s javnošću i krizno komuniciranje
Specifičnosti i zakonitosti online komunikacije
Zašto je radikalna transparentnost najbolji model online ponašanja
Važnost i primjenjivost društvenih mreža u odnosima s javnošću
Koje su ‘vaše’ online destinacije, a koje ‘vaše’ društvene mreže i koja su njihova pravila
Značajke društvenih mreža, blogovi, influenceri
Kako se ponašati na Facebooku, a kako na Twitteru
Dvosmjerna komunikacija i pravila koja se moraju slijediti
Gdje povući granicu i kako se odnositi prema agresivnim korisnicima
Dobro i loše krizno komuniciranje
Kriza danas i krize koje su se događale u prošlosti
Kako biti spreman na krizu i prije negoli se dogodi
Primjer iz prakse: što kad vas istovremeno mrzi milijun korisnika
Kako reagirati u slučaju krize i kako suzbiti negativan PR
Predavačice: Ružica Ilak, Dražena Lejo

Cilj modula: Odnosi s javnošću su u zadnjih 5 godina, razvojem Interneta te posebice pojavom društvenih mreža, značajnim dijelom postali online, pojavili su se brojni novi online kanali putem kojih se može komunicirati s javnošću, klijentima i medijima, koje je potrebno razumjeti i znati kvalitetno upotrebljavati. Polaznici će naučiti da komuniciranje na Internetu i putem društvenim mreža, osim što donosi mogućnost komuniciranja s velikim brojem korisnika, donosi i mogućnost komuniciranja s medijima. Također će naučiti kako konsolidirati „offline“ komunikaciju sa online komunikacijom.

S obzirom na to da se svakodnevno mnoge tvrtke suočavaju s krizama u poslovanju, te da raznorazne krizne situacije vrlo lako eskaliraju i „eksplodiraju“ zahvaljujući brzini i dostupnosti informacija na Internetu, polaznici će naučiti kako se nositi s tim zahtjevnim situacijama, i da zapravo komuniciranje u krizi nikada nije bilo jednostavnije i kvalitetnije nego što je to danas, upotrebom društvenih mreža.

ZAVRŠNO TESTIRANJE: Test i praktično rješavanje zadataka provest će se nakon posljednjeg modula ‘Google Analytics’.

Napomena: Svi moduli osim završnog, mogu se pojedinačno slušati kao zasebni seminari i navedeni su u Najavi seminara s cijenom za svaki modul.

Voditelj programa: Domagoj Davidović

Reference predavača:

Domagoj Davidović ima preko 12 godina iskustva u marketingu, na strani klijenta i na strani agencije. Specijalizacija mu je strateško planiranje i izrada marketinških strategija. Primarno područje djelovanja mu je digitalni marketing, ali uvijek integriran i s ostalim, tradicionalnijim kanalima. Radio je s velikim međunarodnim klijentima i planirao kampanje za brojna tržišta. Također, radio je i s velikim i malima lokalnim klijentima, a za svoje radove redovito osvajao nagrade. Završio je Ekonomski fakultet u Zagrebu , smjer marketing. Redovito predaje na konferencijama, kongresima i edukacijama kao gost-predavač.

Siniša Gavrilović je samostalni SEO specijalist i konzultant iz Zagreba s desetogodišnjim iskustvom u području internetskog marketinga s posebnim naglaskom na optimizaciju za tražilice (SEO). Često citiran od strane medija, priznat je kao autoritet u polju prilagodbe CMS sustava, rješavanja problema duplog sadržaja, uspostave pravilnog link flow-a i brzog indeksiranja. Educirao je velik broj novinara u redakciji 24sata Digital, a kroz program web edukacije surađivao je s tvrtkama kao što su Privredna banka Zagreb (PBZ), Hrvatska poštanska banka (HPB), T-Com, T-Mobile, Njuskalo.hr, Monitor.hr. Siniša ima snažno razvijenu intuiciju, što ga svrstava među one stručnjake koji brzo uočavaju i koriste nove trendove. Njegova kombinacija demistifikacije složenih pitanja uz osobit pogled na web čini ga posebno zanimljivim govornikom. Njegovi nastupi na konferencijama uvijek su visoko ocijenjeni, a jedan je od TOP5 predavača poznate konferencije Web::Strategija.

Ana Penović je suvlasnica tvrtke Jasno&Glasno, prvih deset profesionalnih godina je posvetila informatičkom novinarstvu te iz prvog reda promatrala razvoj telekomunikacijske i informatičke industrije koje danas na naš život, posao i zabavu utječu više no ijedna druga. Dvije godine nakon uspješnog lansiranja jedinog hrvatskog tehnološkog lifestyle magazina Plan B koji o važnosti weba, društvenih mreža i digitalne prisutnosti sustavno piše od 2007., s Borisom Ličinom Borjom pokreće tvrtku Jasno&Glasno, prvu specijaliziranu community i content management agenciju. U protekle četiri  godine Jasno&Glasno etabliralo se kao jedna od rijetkih domaćih tvrtaka koja uspješno osmišljava i brine se o cjelovitim digitalnim identitetima, te online prisutnosti niza uglednih domaćih i inozemnih kompanija.

Jelena Slade-Šilović, komunikacijska je stručnjakinja čije se iskustvo bazira na upravljanju robnim markama i koordiniranju svih kanala komunikacijskog sustava, do kreiranja komunikacijskih strategija, složenih marketinških kampanja, brand strategija te osmišljavanja i lansiranja novih brandova za brojne klijente za koje je radila. Jelena je Rukovoditeljica grupe proizvoda u Jamnici a prije toga obnašala je funkciju voditeljice odjela strateškog planiranja u Publicis Grupi, te tvrtki Digitel Komunikacije. Karijeru komunikacijske savjetnice započela je u agenciji SVA, a potom je više od tri godine bila zadužena za marketing, korporativne komunikacije i razvoj poslovanja konzultantsko-revizorske kuće Deloitte na području Srbije, Crne Gore, Makedonije i Republike Srpske. Jelenino formalno obrazovanje uključuje diplomske studije iz područja Odnosa s javnošću i multimedijalnih komunikacija te postdiplomske studije iz područja Marketing managementa. Obrazovanjem i stalnim usavršavanjem Jelena je osigurala širinu ekspertize i detaljan uvid u različite aktivnosti i alate integriranih marketinških komunikacija koje su joj u fokusu interesa i profesionalnog angažmana.

Davor Maričić je nakon diplome na zagrebačkom FKIT-u te već višegodišnjeg angažmana u informatici (zlatna medalja 1987. na Saveznom natjecanju), kao jedan od ljudi koji su počeli u web-redakciji Hrvatske Radiotelevizije, 1998. godine bio zadužen za pripremu prvih online streaminga video-programa. Godine 1999. dolazi u časopis VIDI, kao voditelj testiranja ICT opreme, a početkom 2001. postaje glavni urednik svih izdanja, te unutar kuće pokreće specijalizirane portale poput vidilab.com. Krajem 2004. godine kao Voditelj odjela komunikacija KING ICT-a pokreće portal odlikasi.hr te potom ustrojava e-Commerce strategiju M SAN Grupe (Odjel za web), koji je rezultirao snažnim iskorakom tvrtke na regionalna online tržišta, velikim ulaganjem u online poslovanje te razvoj sustava koji danas stoji iza poznatog web-shopa eKupi.hr. Od 2008. godine kao osnivač i direktor tvrtke Institut za elektroničko poslovanje osobno sudjeluje i organizacijski surađuje na većem broju kongresa, seminara, radionica i okruglih stolova vezanih uz različita IT područja, a osnivač je PRimjena.com, programa edukacija o online oglašavanju uz održane konferencije Internet i politički marketing te Informatika u turizmu. Predavač je u sklopu projekta ePoslovanje.eu, financiranog od strane EU, a namijenjenog edukaciji malih i srednjih poduzetnika. Tvrtka Institut za elektroničko poslovanje bavi se razvojem e-commerce i online poslovnih sustava, mobilnih aplikacija i oglašavanjem, a neke od poznatijih projekata su kkcedevita.hr & shop.kkcedevita.hr, cuvalica.hr, panpek.hr, partum.hr, Cvrčak ili mobilne aplikacije poput Večernji List ili Aukcije.hr za Android.

Zorin Radovančević je Google Analytics specijalist s višegodišnjim iskustvom u analizi i savjetovanju projekata baziranih na Internetu u području turizma, trgovine, zdravlja i financija za EU, Rusiju, Ukrajinu, Kuvajt i SAD.

Vice Božić je direktor digitalne agencije GoAds, specijalizirane za Google oglašavanje. Sa više od 10 godina iskustva rada u industriji, jedan je od vodećih domaćih stručnjaka za to područje. Prije osnivanja vlastite tvrtke, radio je u najvećim hrvatskim i inozemnim agencijama kao što su Omnicom Media Grupa, Bruketa&Žinić, Luminus Creative i drugima. 2012. godine prelazi u Vipnet na mjesto voditelja digitalnog odjela, gdje je bio zadužen za cjelokupno online poslovanje i digitalni marketing. Tijekom karijere radio je na planiranju i implementaciji digitalnih strategija i kampanja za klijente kao što su MTV, Coca-Cola, Unilever, Toyota, Wrigley, Fujitsu Siemens, Tele2, Hrvatski Telekom, Podravka, Atlantic Grupa i brojne druge. Certificirani je stručnjak za Google AdWords, YouTube oglašavanje, Google Analytics i Google Tag Manager. Stručni je suradnik na Ekonomskom fakultetu u Osijeku za područje digitalnog marketinga, te predavač i panelist na konferencijama.

Ružicu Ilak privukao je svijet medija dovoljno čvrsto da je i diplomirala na Fakultetu političkih znanosti, smjer novinarstva, a još je tijekom studiranja započela raditi u Večernjem listu. S mjesta novinara tjednog priloga Poslovni svijet, 2005. godine promijenila je karijerni smjer i preuzela obaveze PR stručnjaka u Korporativnim komunikacijama Vipneta te u sljedećih sedam godina pripremala sve komunikacijske materijale za nove proizvode i ponude, komunikaciju financijskih rezultata i projekata društvene odgovornosti, krizne komunikacije itd., a bila je i članica međunarodnog PR tima za Telekom Austria Grupu. Dinamičan svijet agencijskih klijenata iz različitih poslovnih sektora ponovno je doveo do zaokreta i Ružica se pridružila Maksimi 2012. godine na poziciji voditelja klijenata.

Dražena Lejo je direktorica agencije za odnose s javnošću Maksima komunikacija, a iako je završila hotelijersko-turističku školu te studirala socijalni rad, svoj je profesionalni put našla u komunikaciji. Nakon šestogodišnjeg iskustva kao novinarka i urednica u Večernjem listu, tijekom posljednjih 13 godina u agencijskom i korporativnom sektoru radila je na nekim od ključnih PR projekata u Hrvatskoj. Dražena je bila jedna od osnivačica Maksime 2003., a zatim je agencijski život zamijenila mjestom voditeljice PR odjela u Vipnetu, gdje je tijekom pet godina bila zadužena za PR tim u Hrvatskoj, ali i postavljanje ureda korporativnih komunikacija na novim tržištima Telekom Austria Grupe u Srbiji, Makedoniji i Bjelorusiji. Raznovrsnost tema u agencijskoj svakodnevici ponovno su je privukli 2010. godine te je preuzela vođenje Maksiminog tima.

Ciljna skupina polaznika:

Voditelji prodaje i marketinga, zaposlenici u marketinškim agencijama i marketinškim odjelima tvrtaka, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, komercijalisti te svi koji žele poboljšati prodajne vještine i znanje u doba recesije. Oni koji za oglašavanje imaju na raspolaganju samo minimalna sredstva, ali i svi ostali, naučit će kako da ostvare povrat tog ulaganja (ROI – Return on Investment) od nekoliko stotina ili tisuća puta. Uz to, prezentacijom nekoliko potpuno besplatnih internetskih alata na stvarnim primjerima, pokazat će se kako efikasno pokrenutu internetsku kampanju optimizirati tako da donosi maksimalni povrat ulaganja.

Program je također namijenjen polaznicima koji jesu ili nisu čuli za CTR, ROI, Bounce rate, CPA, SEM SEO SEA, Twitter, Facebook, LinkedIn, PPC, CPC, Geotargeting, kontekstualno oglašavanje, Google AdWords, Google AdSense, E-Target  i sl., ali nisu imali vremena detaljnije proučavati navedeno.

Računala nisu potrebna za učinkovito praćenje programa. Po završetku Akademije polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.

Kotizacija:

Redovita cijena programa iznosi 8.600,00 + PDV.

Promotivna cijena za uplate do 1. ožujka iznosi 7.900,00 + PDV.

Prijavite se do 31.01.2017. i ostvarite poseban akcijski popust od 15% na rane prijave i uplate za sve Mirakul Akademije.

Kotizacija za prijave i uplate do 31.01.2017. iznosi 7.310,00 kn + PDV.

Cijena izbornih modula (9. i 10. modul) iznosi 1.390,00 + PDV po modulu.

Svi redovni polaznici Internet marketing Akademije ostvaruju pravo na popust 30% za izborne module.

Moguće je i plaćanje na 6 rata po 1.500,00 kn + PDV (1. rata se plaća avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa.

Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta na redovitu cijenu programa, uz predočenje odgovarajućih potvrda.

Prijave:

Prijavu na program putem online obrasca možete izvršiti ovdje: Prijava

 

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...