Kontakt podaci

M.B. Seminar d.o.o.
F. Folnegovića 6d
10000 Zagreb
Tel: 01 5814 777
E-mail: seminar@seminar.hr
Web: www.seminar.hr
O ustanovi
Društvene mreže i influenceri – promocija i oglašavanje
Mjesto održavanja: | Zagreb |
---|
Danas je značajan i vidljiv utjecaj društvenih mreža na ponašanje kupaca, a o prednostima suradnje s influencerima u poslovne svrhe sve se više govori. Tvrtke sve više komunikaciju i oglasne poruke plasiraju na društvenim mrežama, stoga je važno biti stalno prisutan. A influenceri su postali nezaobilazna spona između vašeg brenda i krajnjeg korisnika, odnosno kupca.
Termin održavanja:
Zagreb, 19. veljače 2021. (petak), The Westin Zagreb, Ul. Izidora Kršnjavog 1
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 – 14,00 sati
Predavači:
– Petar Tanta, stručnjak za odnose s javnošću
– Velimir Hlupić, stručnjak za digitalni marketing
Kotizacija:
775,00 kn (620,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 700,00 kn (560,00 kn + PDV).
Seminar se održava prema epidemiološkim mjerama: za sve sudionike osigurane su maske, obavezna dezinfekcija ruku i propisani razmak od 2 metra između polaznika. Broj polaznika ne prelazi maksimalni broj koji zadovoljava mjere fizičke udaljenosti.
Najutjecajnije društvene mreže i rad s influencerima – kako i zašto
Društvene mreže postale su idealan kanal za promociju kako proizvoda i projekata, tako i same tvrtke, odnosno institucije.
Danas je značajan i vidljiv utjecaj društvenih mreža na ponašanje kupaca, a o prednostima suradnje s influencerima u poslovne svrhe sve se više govori. Tvrtke sve više komunikaciju i oglasne poruke plasiraju na društvenim mrežama, stoga je važno biti stalno prisutan. A influenceri su postali nezaobilazna spona između vašeg brenda i krajnjeg korisnika, odnosno kupca.
Znate li koje su najvažnije zakonitosti i pravila komunikacije na najvećim društvenim mrežama? Razmišljate li o suradnji s influencerima? Koga angažirati i koliko to sve košta? Kako voditi komunikaciju i oglašavanje na društvenim mrežama i/ili angažiranjem influencera – donosimo na interaktivnom seminaru s primjerima iz prakse.
Na seminaru saznajte:
- kako pravilno koristiti najpopularnije društvene mreže u poslovne svrhe,
- kako održavati kvalitetan odnos i komunikaciju na društvenim mrežama,
- što je influencer marketing,
- kako izabrati influencera,
- tko su micro, a tko macro influenceri,
- kako mjeriti uspješnost influencer marketinga,
- kada je dobro angažirati influencera?
O tome što trebate znati o društvenim mrežama i influencerima kao dokazano učinkovitim komunikacijskim i marketinškim kanalima za privlačenje novih kupaca i korisnika vašeg proizvoda i/ili usluge, a samim time i povećanje prihoda – najvažnije i najzanimljivije detalje, prednosti i nedostatke otkriva poznati tim PR stručnjaka iz prakse.
Program seminara:
- Pravila i zakonitosti na društvenim mrežama:
– Facebook
– LinkedIn
– Twitter
– Instagram
– YouTube
– TikTok - Uspješna komunikacija putem društvenih mreža
- Oglašavanje i promocija na društvenim mrežama
- Mjerenje i analize kampanja na društvenim mrežama
- Segmentiranje publike i strategija oglašavanja
- Tko su zapravo influenceri
- Micro vs. macro influenceri
- Influencer marketing i uspješnost kampanja
- Budžetiranje i troškovi kampanja
- Dobri i loši primjeri iz poslovne prakse
- Pitanja i odgovori, rasprava