Kontakt podaci

Mirakul d.o.o.

Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31 000 Osijek

Tel: +385 31 629 616
Mob: +385 91 333 77 95

E-mail: edukacija@mirakul.hr
Web: www.mirakul.hr

O ustanovi

Community manager Akademija

Trajanje:

18. svibnja 2017. - 30. lipnja 2017. godine

Mjesto održavanja:

Zagreb, FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold

Plasirajući oglase koje želimo gledati, Google i Facebook stvorili su tržište vrijedno desetke milijardi dolara. Facebook postaje sve snažniji medij preko kojeg prikazuju svoje oglase stotinu puta dnevno, tisuću puta mjesečno – iz dana u dan, iz mjeseca u mjesec, a dobra stvar u svemu tome je što se rezultati i troškovi Facebook oglašavanja mogu pratiti i kontrolirati do najsitnijih detalja, do zadnjeg klika, impresije i lipe.

Bilo da poslujete u B2B okruženju ili se vaša tvrtka smatra B2C kompanijom – nastup u digitalnoj sferi, čiji su društvene mreže neizostavan dio – jednostavno morate čim prije osmisliti. Uz kvalitetan odnos s postojećim korisnicima te jednostavno i efikasno privlačenje novih korisnika ili kupaca, društvene mreže jedine omogućuju da se marketinški budžeti precizno usmjere prema potencijalnim kupcima i korisnicima, te da u realnom vremenu pratite uspješnost postizanja zadanih ciljeva.

Društvene mreže postale su sve važniji i nezaobilazni kanal komunikacije između tvrtke, branda ili pojedinca s korisnicima, konzumentima ili obožavateljima. Ta se komunikacija iz temelja promijenila postavši dvosmjerna. Također, društvene mreže otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti.

Tvrtka, brand ili pojedinac više ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama nego razmišljaju kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.

Community manager Akademija svojim će polaznicima otvoriti vrata u svijet društvenih mreža objašnjavanjem svih zakonitosti koje vladaju na ovim relativno novim platformama, otkrivanjem tajni zanata kako bi po isteku akademije mogli maksimizirati svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da će samostalno obavljati te zadatke ili će ih provoditi u suradnji s profesionalcima zaposlenima u agencijama specijaliziranima za ovu djelatnost.

Program se sastoji od 3 modula ukupnog trajanja 60 nastavnih sati. Trajanje svakog modula je 20 nastavnih sati.

Trajanje programa: 18. svibnja 2017. - 30. lipnja 2017. godine
U tijeku je upis nove generacije polaznika.
Mjesto održavanja predavanja i radionica: FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold

Pregled programa po modulima:

MODUL 1:
SMM – Marketing na društvenim mrežama (18. - 19. svibnja 2017.)
Važnost i nužnost digitalne prisutnosti u digitalnom okruženju
Web stranica – središte digitalne prisutnosti
Društvene mreže kao integralni dio marketinških i promotivnih aktivnosti
Zakonitosti komunikacije na društvenim mrežama
Kako odabrati pravu društvenu mrežu?
Posao community managera – zaduženja i odgovornosti
Važnost poznavanja publike i aktivne komunikacije s njom
Community manager kao moderator u komunikaciji između članova zajednice
Važnost edukacije i praćenje svih novosti u svijetu društvenih mreža
Vješto korištenje riječi – priča u kratkom formatu
Personalizacija – ključni prioritet u digitalnome marketingu
Velike društvene mreže: Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram
Tko ih i kako koristi, prednosti i nedostatci (primjeri iz prakse)
 
Radionica
Samostalno kreiranje Facebook fan stranice
Sličnosti i različitosti pojedinih tipova fan stranica
Definiranje opcija koje fan stranicama stoje na raspolaganju
Pripremanje fan stranice za objavu
Kako koristiti LinkedIn, YouTube i Instagram (prednosti, nedostatci i kome su mreže namijenjene)

Predavačica: Ana Penović

Cilj modula:

Polaznici ovog modula steći će uvid u važnost digitalne strategije kao temeljnih smjernica za djelovanje tvrtki u dinamičnom digitalnom okruženju kao i njen društveno-mrežni element. Modul je posvećen zakonitostima komunikacije na društvenim mrežama, a posebna pažnja posvetit će se onoj najpopularnijoj – Facebooku u čiju prezentaciju je uključena i radionica. Osim Facebooka, polaznici će saznati tko i kako koristi Twitter i Instagram, koje su prednosti i nedostaci ovih platformi kao i dobri primjeri iz prakse. Upoznavanje s opsegom zaduženja, znanja i vještina community managera pružit će detaljnija saznanja o marketingu na društvenim mrežama.

MODUL 2:

Strategija nastupa na društvenim mrežama (8. - 9. lipnja 2017.)
Važnost strategije nastupa na društvenim mrežama kao dokumenta komplementarnog marketinškim i PR aktivnostima pojedinca, tvrtke ili branda
Izrada strategije – kako se piše, na koja pitanja mora odgovoriti i od kojih se elemenata sastoji (primjeri)
Najpopularnije, specifične i male društvene mreže: tko ih i kako koristi, prednosti i nedostatci (primjeri iz prakse)
Twitter, Instagram, Pinterest, Foursquare i Swarm, Tumblr, Vine
Krizna komunikacija na društvenim mrežama
Provođenje nagradnih natječaja i igara na društvenim mrežama
Kako razlikovati lažne natječaje (‘navlakuše’) od pravih
Kako, kada i zašto nagrađivati zajednicu
Treba li nagradne natječaje i igre dodatno oglašavati
Kako komunicirati s članovima za vrijeme trajanja natječaja/igara
Neuspješna strategija – odustati ili ustrajati?
Nagradni natječaji na Facebooku i Twitteru
Nagradni natječaji na ostalim društvenim mrežama

Radionica

Vrste i važnost sadržaja te zakonitosti komunikacije
Kako kreirati uspješan sadržaj
Važnost relevantnosti sadržaja za prenošenje željene poruke
Sadržaj kao ključ uspjeha društveno-mrežne strategije

Predavači: Ana Penović, Domagoj Davidović

Cilj modula:

Polaznici će na temelju stečenih teorijskih i praktičnih znanja i vještina moći definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima. Nadalje, znat će odrediti one na kojima će nastupiti i izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na tim društvenim mrežama te prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva.

MODUL 3:

Napredno korištenje društvenih mreža (29. - 30. lipnja 2017.)
Content marketing – što je, zašto je važan i kome je namijenjen?
Izrada i provođenje strategije sadržajnoga marketinga pojedinca, tvrtke ili branda
Content marketing na društvenim mrežama
Važnost content marketing kalendara
Pogreške u nastupu na društvenim mrežama (tvrtke vs. pojedinci)
Kako izbjeći pogreške na društvenim mrežama
Oglašavanje i promocija na društvenim mrežama
Kako jednostavno omogućiti publici da dođe do vašeg sadržaja
Važnost i načini promocije društveno-mrežnih odredišta
Mobilni plan
Kako se kreira optimalan mobilni plan
Mjerenje uspješnosti nastupa na društvenim mrežama
Facebook Insights
Ostali alati za praćenje metrike

Radionica

Facebook oglasi
Definiranje tipova Facebook oglasa
Osmišljavanje i kreiranje Facebook oglasa
Usmjeravanje oglasa prema određenim ciljnim skupinama
Praćenje i optimiziranje Facebook oglasnih kampanja

Predavači: Ana Penović

Cilj modula:

Kao nadogradnja prethodna dva modula, posljednji je posvećen sadržaju kao vezivnom tkivu društveno-mrežne strategije. Što je content marketing, kako se izrađuje strategija sadržajnog marketinga i primjenjuje na društvenim mrežama samo su neka od pitanja na koja će se odgovoriti. Polaznike će se uputiti na najčešće pogreške na društvenim mrežama kao i načine kako ih izbjeći. Radionica posvećena oglašavanju na Facebooku fokusirat će se na vrste i ciljeve oglasa dostupnih na ovoj platformi te načine kako maksimizirati njihove učinke. U konačnici, dio predavanja bit će posvećen danas nezaobilaznom mobilnom marketingu kao i načinima mjerenja uspješnosti nastupa na društvenim mrežama.

Napomena: Svi moduli mogu se pojedinačno slušati kao zasebni seminari i navedeni su u Najavi seminara.

Sažetak:

Tijekom trajanja Akademije, koja se sastoji od 3 modula, polaznici će se upoznati sa svim relevantnim društvenim mrežama i njihovim namjenama, ali i sa svim potrebnim znanjima i vještinama koje su nužne da bi se kvalitetno i sustavno provodilo zadane aktivnosti te ostvarilo postavljene ciljeve.

Kako bi polaznici stečena teorijska znanja znali primijeniti i u praksi, u sklopu druga dva modula provodit će se radionice koje će na praktičnim primjerima polaznicima pokazati kako kreirati profil na pojedinoj društvenoj mreži prema najvišim standardima community managementa, kako komunicirati sa zajednicom, ali i kako osmisliti, izraditi i provoditi strategiju nastupa na društvenim mrežama, koja je komplementarna marketinškim i PR aktivnostima tvrtke, branda i pojedinca. Posebna pažnja posvetit će se sadržaju koji se objavljuje na društveno-mrežnim profilima, a koji je ključan element u dugoročnom uspjehu strategije i kreiranju zadovoljne zajednice, ona koja komunicira s brandom i postaje njegov konzument.

U trećem modulu, administriranje profila na društvenim mrežama dignut će se na višu razinu. Polaznike će se u teorijskom i praktičnom dijelu upoznati s osmišljavanjem, aktivacijom i optimizacijom Facebook oglasa kao najučinkovitijim načinom kreiranja zajednice fanova, ali i sa statističkim podatcima koje nudi Facebook, a koji su nezaobilazno sredstvo pri analizi uspješnosti pojedine fan stranice. Također, polaznike će se pobliže upoznati s načinima i mehanizmima provođenja nagradnih igara i natječaja te svim pravilima koja pritom treba poštovati.

Voditeljica programa: Ana Penović

Reference predavača:

Ana Penović je suvlasnica tvrtke Jasno&Glasno, prvih deset profesionalnih godina je posvetila informatičkom novinarstvu te iz prvog reda promatrala razvoj telekomunikacijske i informatičke industrije koje danas na naš život, posao i zabavu utječu više no ijedna druga. Dvije godine nakon uspješnog lansiranja jedinog hrvatskog tehnološkog lifestyle magazina Plan B koji o važnosti weba, društvenih mreža i digitalne prisutnosti sustavno piše od 2007., s Borisom Ličinom Borjom pokreće tvrtku Jasno&Glasno, prvu specijaliziranu community i content management agenciju. U protekle četiri  godine Jasno&Glasno etabliralo se kao jedna od rijetkih domaćih tvrtaka koja uspješno osmišljava i brine se o cjelovitim digitalnim identitetima, te online prisutnosti niza uglednih domaćih i inozemnih kompanija.

Domagoj Davidović ima preko 12 godina iskustva u marketingu, na strani klijenta i na strani agencije. Specijalizacija mu je strateško planiranje i izrada marketinških strategija. Primarno područje djelovanja mu je digitalni marketing, ali uvijek integriran i s ostalim, tradicionalnijim kanalima. Radio je s velikim međunarodnim klijentima i planirao kampanje za brojna tržišta. Također, radio je i s velikim i malima lokalnim klijentima, a za svoje radove redovito osvajao nagrade. Završio je Ekonomski fakultet u Zagrebu , smjer marketing. Redovito predaje na konferencijama, kongresima i edukacijama kao gost-predavač.

Ciljna skupina polaznika:

Zaposlenici u marketinškim i komunikacijskim odjelima tvrtaka i institucija, zaposlenici marketinških i PR agencija, community manageri, diplomanti, mali i srednje veliki poduzetnici, komercijalisti koji žele nadograditi znanje i/ili steći nove vještine. Program je namijenjen i svima koji razmišljaju o karijeri Community managera, odnosno onima koji žele svoje znanje upotpuniti pravilima i kulturom komuniciranja na društvenim mrežama i pri tome zarađivati i širiti svoja poznanstva upravo kroz ovaj zabavan i dinamičan posao.

Program je također namijenjen polaznicima koji jesu ili nisu čuli za Facebook, Twitter, LinkedIn, blogove, Pinterest, YouTube, Tumblr, Foursquare, Instagram, HootSuite, Google+, kao i Facebook Ads, ROI, content marketing, Facebook aplikacije, hashtag, timeline, social media marketing.

Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.

Kotizacija:

Cijena kompletnog programa iznosi 6.500,00 kn + PDV.

Promotivna cijena za uplate do 3. svibnja iznosi 5.900,00 + PDV.

Prijavite se do 31.01.2017. i ostvarite poseban akcijski popust od 15% na rane prijave i uplate za sve Mirakul Akademije.

Kotizacija za prijave i uplate do 31.01.2017. iznosi 5.525,00 kn + PDV.

Module je moguće polaziti i pojedinačno.

Moguće je i plaćanje na 3 rate po 2.300,00 kn + PDV (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa.

Prijave:

Prijavu na seminar putem online obrasca možete izvršiti ovdje: Prijava

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...